Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
http://forums.bistudio.com/showthread.php?186146-Community-Upgrade-Project-Weapon-Pack
Other weapon packs also should work automatically.
RHS Escalation is the biggest supported MOD that is automatically enabled is used. In that BIForum you can also find new test version for this WLA with Iron Front mod support. If using PG Services addon you can also play as PMC team.
But if using RHS Escalation, random AI weapon is disabled as default (need to turn it on in shift+1 options).
Supported maps so far:
-Staszow (in that test version)
-Chernarus
-Takistan
-Bornholm
-Chernarus Summer
You can enable any other vehicle/units mods in shift+1 mod section. Mod vehicles can then be created in factories and if listed to correct lists in that mod section then also called as empty vehicle drops and AI support.
just what i wanted awesome thanks ! do you plan on bringing these mods to workshop ?