Counter-Strike 2

Counter-Strike 2

Insertion
Jackson =D 3 Jul, 2014 @ 7:51am
Very interesting concept!
Haven't seen anything like this done before, hopefully more people will make maps like this.
< >
Showing 1-7 of 7 comments
wp. 2 Sep, 2014 @ 6:12am 
Awesome concept, he is doing the best job for Valve ! : ] something new, not fighting and rushes in the boxes. :)
[м¢ω] 18 Sep, 2014 @ 3:01pm 
Please add me to your friendlist. I have questions about card making. Specifically, the parameter HDR for skybox. I'll be insanely grateful for the help, just a couple of hints about the script that would skybox when rendering the sky was not so bright nuclear.
Jackson =D 19 Sep, 2014 @ 7:50am 
Originally posted by (◕_◕):
Please add me to your friendlist. I have questions about card making. Specifically, the parameter HDR for skybox. I'll be insanely grateful for the help, just a couple of hints about the script that would skybox when rendering the sky was not so bright nuclear.
I didn't make this map.
tays0n 9 Jan, 2015 @ 4:38pm 
Really different CS man, love this so much! But, other stupid masses don't like it(
Sad reality.
Best map i ever play.
Pingu 28 Apr, 2015 @ 11:15am 
Alltså, jag måste bara klargöra dethär. Jag kunde inte göra något annat än att som ett fantastiskt klagande mantra svära på fan och gud att detta är den mest fantastiskt vackraste, bästa virituella världen jag någonsin varit i. Alltså alla detaljer, träden, textureerna, helikoptrarna(med animerade piloter), dimman, knivstället, den bortagna gamla vedspisen och märkena lämmande i väggen. För att inte tala om gräset, vassen som spolats upp på stranden med skummet, fönstren, dem gigantiska mashmallowsen på fältet. Å herre gud, denhär världen du skapat är helt fantastisk! Jag älskar dethär, du har lagt ner dig i minsta detaljs och genom att genomfört den tanken skapat den helt rätta känslan. Jag känner igen mig, känns som om jag är där. Känslan av att gå in i hallen och kika i i köket är precis som jag förväntat mig.
Id'en om en "insertion" är helt fantastisk också, lagg ska det vara men jag bryr mig inte för det visuella denhär världen bjuder på kräver inga bottar eller spelare för att upskattas. Satan vilket fantastisk konstver, VALVe släng dig i väggen!
Tack för att du använt din tid till att skapa detta!
Guys, this map was made as part of Operation Breakout, I believe. Anyways, it was an official map and part of the operation, which sadly is no longer available to play on. We need valve to bring it back and put it in the official map pool.
smix 28 May, 2017 @ 6:32am 
Originally posted by cactus1549:
Guys, this map was made as part of Operation Breakout, I believe. Anyways, it was an official map and part of the operation, which sadly is no longer available to play on. We need valve to bring it back and put it in the official map pool.
yeah, i want that too
< >
Showing 1-7 of 7 comments
Per page: 1530 50