Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2

Dutch navigation voice
sjoukdevries 10 Jan, 2020 @ 7:41am
Vraagje
Wat is de beste optie voor het besturen van de trucks. Muis of toetsenbord of controller.
Mocht de optie controller zijn welke dan.
Gr.Joukie
< >
Showing 1-6 of 6 comments
meescolin 14 Apr, 2020 @ 3:12am 
ik speel het liefste op toetsenbord en muis en ook op controller de controller van ps4 heb ik en is heel fijn
sem_tb 20 May, 2020 @ 5:45am 
Controller is wel fijn, ik gebruik zelf een stuur, de Logitech G29 (wel een beetje duur) maar de G27 is ook een optie (wordt niet meer verkocht)
meescolin 30 May, 2020 @ 3:17am 
ja thx maar ik kijk voor de Speedlink TRAILBLAZER - Racestuur
meescolin 28 Jun, 2020 @ 1:54am 
Originally posted by E P I C G A M E R:
Originally posted by meescolin:
ja thx maar ik kijk voor de Speedlink TRAILBLAZER - Racestuur
de speedlink trailblazer is erg inaccuraat. wat te zien valt van deze review:https://www.youtube.com/watch?v=E623tBJ8Dyc

ook heeft het stuur weinig knoppen, en geen force feedback. als ik jou was zou ik verder sparen naar een g29. die is wel duurder maar is meer accuraat en heeft iets meer knoppen. ook heeft het force feedback, waardoor echt meer een gevoel krijgt dat je aan het rijden bent.

het is beter om een duurder ding te kopen waar je heel blij mee wordt dan een goedkoop ding waar je niet blij mee wordt.

ik heb hier nog een playlist met videos over simracing (waar ets2 technisch gezien onder kan vallen. sinds bijden eigelijk gaan over het stuur) als dit je intereseert, mischien leer je daar nog wat interesants van dat je nog niet wist en herdenk je de trailblazer stuur.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLHVVtg8WZmNY6j9V8-2jyeNDtaywQF8aI

ik heb het stuur al en het bevalt mij heel goed die revieuw is wat diegene ervan vindt en niet wat ik ervan vind en de g29 is ook heel duur
JustInsert 20 Jul, 2020 @ 5:57pm 

ik heb het stuur al en het bevalt mij heel goed die revieuw is wat diegene ervan vindt en niet wat ik ervan vind en de g29 is ook heel duur

Wat zonde van je geld. Mag ik vragen of je het stuur nog steeds gebruikt of ligt hij inmiddels al stof te verzamelen? Helemaal top als jij er tevreden mee bent maar zo'n stuk plastic voor dat geld kan je veel beter gewoon een controller kopen of met toetsenbord spelen. Wat is dat stuurtje waardeloos haha
meescolin 24 Jul, 2020 @ 4:14am 
Originally posted by JustInsert:

Wat zonde van je geld. Mag ik vragen of je het stuur nog steeds gebruikt of ligt hij inmiddels al stof te verzamelen? Helemaal top als jij er tevreden mee bent maar zo'n stuk plastic voor dat geld kan je veel beter gewoon een controller kopen of met toetsenbord spelen. Wat is dat stuurtje waardeloos haha

het is gewoon een prima stuurtje hoor niks te klagen en de G29 is en duur en mischien ook wel iets makkelijker ja daar heb je gelijk in maar dit stuur is ook prima en werkt goed
< >
Showing 1-6 of 6 comments
Per page: 1530 50