Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
These are the ability names for picking up soldiers, I imagine its just a question of following the same logic as the OP's first few lines of ini config.
[CarryUnit X2AbilityTemplate]
LocFriendlyName="Transport d'unité"
LocHelpText="Prenez l'unité ciblée et portez-la."
LocFlyOverText="Unité portée"
[PutDownUnit X2AbilityTemplate]
LocFriendlyName="Dépose d'unité"
LocHelpText="Dépose l'unité portée à vos pieds."
LocFlyOverText="Dépose d'unité"
I read somewhere that this might be hardcoded (at least for the unconscious VIP in the compound mission)