ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Unfortunately I have no idea what could cause this behaviour since the prisoners should stay in their cells. Is this issue reproduceable or did it happen only once?
Full Log Dump. https://pastebin.com/hYH8pwmS
I just tried again and this time I did not enter the map, just started time again after generation and the event + my caravan disappeared immediatly. I'll try again and check th log.
I bet if you do it a hundred or even a thousand more times it'll break a few more times but work most of the time.
Unfortunately without instructions or a savegame that reliably reproduces the bug, I can't fix it.
I also simply don't have the time right now to invest many hours into searching for it.
After entering a "ambrosia sprout" event map, going to the world map would make my game bug completely, forcing me to alt+f4
Can you trim down the mod list? So far I wasn't able to reproduce the bug.
The update is now available. Please report if the issue still persists.