Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Unfortunately I have no idea what could cause this behaviour since the prisoners should stay in their cells. Is this issue reproduceable or did it happen only once?
Full Log Dump. https://pastebin.com/hYH8pwmS
I just tried again and this time I did not enter the map, just started time again after generation and the event + my caravan disappeared immediatly. I'll try again and check th log.
I bet if you do it a hundred or even a thousand more times it'll break a few more times but work most of the time.
Unfortunately without instructions or a savegame that reliably reproduces the bug, I can't fix it.
I also simply don't have the time right now to invest many hours into searching for it.
After entering a "ambrosia sprout" event map, going to the world map would make my game bug completely, forcing me to alt+f4
Can you trim down the mod list? So far I wasn't able to reproduce the bug.
The update is now available. Please report if the issue still persists.