Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
It would be cool to play on a flat stage and make your own platforms to fight on.
as for enderman, its also just a combo tool so the enderman itself isnt meant to kill
If Creeper was a combo character that would work (i'd still give slight nerfs to make combos less free), but attacks like Bair and FStrong kill rather early (FStrong could be excused except it even doubles as a projectile).
Again, take what I say with a grain of salt, for I'm far from an expert, these are just my observations so maybe it helps?
He barely has any logical means to score kills aside from draining your opponents recovery resources.
He also needs better coverage on his grounded options and aerials in order to escape pressure.