Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Also, is it possible to prevent tames from destroying vein segments? PvE is enabled with FF off. most of the damage is resulting from running. (ie. running by trees and knocking them over type of effect).
EVs take a LONG time to actually spawn, while crates almost immediately start falling down.
I think the problem with crates spawning at EV spots originates from the fact that there are so few actual spawn points. In testing, this kinda was confirmed. The more spawns there are, the lower the chanche of that happening, until it drops to 0% and basically is "fixed".