Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
The small grid ones will be tricky because I did not shrink the refineries down for small grid. They are the same size, components, and same effectiveness. I feel that shrinking, even if it is nerfed, creates an incentive to making the small grid ones over large grid ones instead of just allowing people who like to build with small grid ships to place this block on their grid. I only say that cause that's probably what I would do in my games. I'm open to suggestions on how to balance a shrunk version though.
And if they do anything with scripting, then who knows if they'll work.