Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
There's a known issue affecting Workshop maps with Vulkan API unfortunately. For now the solution is to use DirectX until Valve provide fixes.
Thanks for the heads up. I did actually disable collisions on the xen flora as it could lead to motion sickness for locomotion users (bumping up and down when moving) but I might just add a mesh around the area. I'll add it on the to-do list.
https://www.youtube.com/watch?v=7I-aAu3MY9M (Around 20:50 in the video)
https://youtu.be/lDAmZV2GvxM?t=353