Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
They are bots ported from The Passing campaign. So they will not be able to follow the player, take damage from the infected and will be ignored. These were programmed to stay in position and defend the Survivors from the vision of the Infected. This is how the final of The Passing works.
If you put this command: !survivor bill
Spawn a l4d1 survivor, but it only works if you are on maps with l4d2 survivors. In l4d1 they will be cloned.
Keep in mind that they will be erased when you switch to another map and there may be a few crash games.