Crusader Kings III

Crusader Kings III

Fervour Inversion - Winning Holy Wars Increases Fervor
Shadark 5 Jul, 2022 @ 2:15am
Spanish Localization
Hi, if you can please add the following localization to your files, thanks!

Even if the localization isn't working properly, the strings should be correctly translated.

By the way, this probably isn't the correct place, but I found that you have some different naming conventions for your mod files:

- "fervormod" (here, the file "zz_00_struggle_war_fevormod_1_6.txt" should have fervormod, you're missing the "r")
- "fervour" in "fervour_inversion_game_rule.txt"

Back to the main point of the post, translated files are the following:

zz_fervour_inversion_game_rule_l_spanish.yml

l_spanish: rule_fervor_hs:0 "Fervor - Impacto de Guerra Santa" setting_fervor_inversion_active:0 "Inversión del Fervor" setting_fervor_inversion_active_desc:0 "Ganar Guerras Santas incrementa el fervor de tu fe, perderlas lo decrementa. Para deseleccionar esta guerra, desactiva el mod de Inversión del Fervor en el Launcher de Paradox."

fervour_inversion_l_spanish.yml

l_spanish: game_concept_fervor_desc:2 "El $game_concept_fervor$ de una [faith|E] oscila entre #V 0#! y #V 100%#!.\n\nUn $game_concept_fervor$ bajo representa la desilusión y las dudas de las fes derrotadas que aumenta la probabilidad de que los [counties|E] y los personajes apostaten a otras fes y [heresies|E], y facilita que los [rulers|E] creen nuevas fes. \n\nUn alto $game_concept_fervor$ representa el vigor y la cohesión de las fes triunfantes que aumenta la velocidad de conversión de los condados y la probabilidad de que los personajes acepten las peticiones de conversión.\n\nEmpuña la espada justiciera de [GetPlayer.GetFaith.WarGodName] en [GetPlayer.GetFaith.GHWNamePlural] victoriosas y Guerras Santas para incrementar el $game_concept_fervor$ [GetPlayer.GetFaith.GetAdjective].\n\nDisminuye el $game_concept_fervor$ de los enemigos de [GetPlayer.Custom('GetReligionAlternateGodNameOne')] y los textos sagrados ([GetPlayer.GetFaith.ReligiousText]) derrotándolos en la batalla y dispersándolos a los cuatro vientos.\n\n¡Por la gloria de la [GetPlayer.GetFaith.ReligiousSymbol] y [GetPlayer.Custom('GetReligionAlternateGodNameTwo')]!\n\n[GetPlayer.Custom('GetReligionCriDeGuerre')]" county_increased_opinion_modifier_crusade:0 "Lugareños pacificados" fervor_gain_attacker_religious_war:0 "[war_goal_title.GetName] ganado en una Guerra Santa [attacker.GetFaith.GetAdjective] " fervor_loss_defender_religious_war:0 "[war_goal_title.GetName] perdido a los infieles [attacker.GetFaith.GetAdherentNamePlural] en una Guerra Santa" fervor_loss_attacker_religious_war:0 "[war_goal_title.GetName] abandonado a los infieles [defender.GetFaith.GetAdherentNamePlural] en una Guerra Santa" fervor_gain_defender_religious_war:0 "[war_goal_title.GetName] defendido de los infieles [attacker.GetFaith.GetAdherentNamePlural] en una Guerra Santa" fervor_loss_great_holy_war:0 "[war_goal_title.GetName] perdido en una [attacker.GetFaith.Custom('GHWName')]" fervor_gain_great_holy_war:0 "[war_goal_title.GetName] ganado en una [attacker.GetFaith.Custom('GHWName')]" fervor_gain_defender_great_holy_war:0 "[war_goal_title.GetName] ganado en una [attacker.GetFaith.Custom('GHWName')]"
< >
Showing 1-1 of 1 comments
Morven  [developer] 5 Jul, 2022 @ 3:31am 
Thanks mate. Yeah I wince at American spelling, but at the same time within the mods I'd prefer to keep to the spellings used in the code so that I don't introduce a typo in the keys. The filenames are an edge case and could fall in either usage camp.
< >
Showing 1-1 of 1 comments
Per page: 1530 50