ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Send a picture, please. Also, in the mean time, try to reinstall the addon.
Check if it happens the same without this addon enabled, and check for other addons that could be causing this.
1. lower - [C]:-1
2. nextevent - addons/gtav death/lua/autorun/gtavds/multiplayer.lua:32
3. unknown - addons/dlib_-_modding_framework_&&_library_for_gmod_1153306104/lua/dlib/modules/hook.lua:1074
4. TakeDamageInfo - [C]:-1
5. nextevent - addons/player high speed collision damage/lua/autorun/qtg_plyhighspeeddmg.lua:51
6. unknown - addons/dlib_-_modding_framework_&&_library_for_gmod_1153306104/lua/dlib/modules/hook.lua:1074
You need to add another attacker: GetActiveWeapon (): GetPrimaryAmmoType ()> 0
Either try disabling slowmo or check your other addons. Because of the slowmo it takes a longer while to respawn.
Any conditions? (Disguised, etc.)
Is there a pattern with the 'other player'? (another team, someone to hurt them before, etc.)