Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Thanks that will make this easier to find a solution too. I totally forgot to test it on a semi truck and stuff.
Later today I'll see if I can make some progress on the vehicles.
i checked and for me the time only slowed down if the timescale was 0.1 and it stopped working when the gamespped effects activated
So nothing works except for 0.1?
i have this mod and it works but i think the 0.9-0.2 speeds in teardown are way too similar to normal speed that you barely notice a difference
To test this theory you could try dropping things off of for example a balcony. Use a stopwatch to count the time to impact.
If correct it should obviously take longer the slower, if slomo doesn't work then it will stay the same.