Prison Architect

Prison Architect

[MoD] - Prison Architect Visual - Last Update 10.07.2025
 This topic has been pinned, so it's probably important
Hoffman404Beta  [developer] 14 Sep, 2014 @ 4:54pm
Ideas & Suggestions (Pomysły i Sugestie)


Feel free to post up any suggestions or ideas you may have to further improve the mod.

_______________
Regards
Michael Hoffman
Last edited by Hoffman404Beta; 14 Sep, 2014 @ 4:57pm
< >
Showing 1-15 of 17 comments
Cяσcкєтт 11 Aug, 2015 @ 8:03am 
Prośba o zrobienie dodatkowego mebla. Po update zauważyłem, że krzesło jest na kółkach, czyli takie biurowe co w związku z tym nie pasuje do sali egzekucji. Więc tu moja prośba o dwa różne rodzaje krzesła. Biurowe na kółkach i standardowe na nóżkach.
Hoffman404Beta  [developer] 13 Aug, 2015 @ 6:03pm 
Originally posted by Crockett:
Prośba o zrobienie dodatkowego mebla. Po update zauważyłem, że krzesło jest na kółkach, czyli takie biurowe co w związku z tym nie pasuje do sali egzekucji. Więc tu moja prośba o dwa różne rodzaje krzesła. Biurowe na kółkach i standardowe na nóżkach.
W poprzednich aktualizacjach było zielone krzesło. Zostało chyba usunięte ze względu na bugi z gry po update. Wszelkie propozycje polepszenia gry będą brane pod uwagę ale najprawdpodobniej po pełnej wersji GRY

DODANO W WERSJI Z DNIA 16.10.2015
Last edited by Hoffman404Beta; 15 Oct, 2015 @ 11:56pm
Poprawiłbyś byś:
1. Obracanie by np. jak drzwi się obraca było widać klamkę po lewej lub prawej
2. Usunąłbyś tło spod płotu bo teraz ma tło ziemi i jak postawi się go na trawniku to brzydko wygląda
Hoffman404Beta  [developer] 20 Feb, 2016 @ 9:22am 
Originally posted by arkadiusz_k:
Poprawiłbyś byś:
1. Obracanie by np. jak drzwi się obraca było widać klamkę po lewej lub prawej
2. Usunąłbyś tło spod płotu bo teraz ma tło ziemi i jak postawi się go na trawniku to brzydko wygląda

1. W standardowych drzwiach ta opcja jest już wprowadzona.
2. Nie ma takiej możliwości.
Poprawiłbyś "detektor metalu" bo jest obrócony wobec oryginalnych tektur
Porównanie co do oryginalnego ustawienia http://i.imgur.com/C94e9NK.gif
Hoffman404Beta  [developer] 27 Feb, 2016 @ 1:55pm 
Originally posted by arkadiusz_k:
Poprawiłbyś "detektor metalu" bo jest obrócony wobec oryginalnych tektur
Porównanie co do oryginalnego ustawienia http://i.imgur.com/C94e9NK.gif

W najnowszej wersji 4.0 błąd ten został poprawiony. Dziękuje za zgłoszenie i następnym razem proszę pisać w dziale BŁĘDÓW :guard:
a B1 Battle Droid 16 Dec, 2016 @ 6:43am 
Is it possible to make it so that all materials are usable both indoors and outdoors? I've never seen that but it would be a cool idea. Are there any mods that do that?
I want to use metal tiles right at the edge of the road but the only way I can do that is construct a small buiilding and then add the tiles inside before demolishing the walls so it's open again. But doing that causes a glitch with the game's shader and it adds a weird smear to the tiles next to where the walls used to be. It would be cool to just add indoor-only tiles outdoors anywhere.
Hoffman404Beta  [developer] 16 Dec, 2016 @ 3:00pm 
Originally posted by Miss Moonpie:
Is it possible to make it so that all materials are usable both indoors and outdoors? I've never seen that but it would be a cool idea. Are there any mods that do that?
I want to use metal tiles right at the edge of the road but the only way I can do that is construct a small buiilding and then add the tiles inside before demolishing the walls so it's open again. But doing that causes a glitch with the game's shader and it adds a weird smear to the tiles next to where the walls used to be. It would be cool to just add indoor-only tiles outdoors anywhere.

Yes IS possible and not a problem. Currently update is scheduled for March.
AsLeftSoRight 8 Aug, 2018 @ 6:53pm 
Can you add a solid road colour? Currently, you have a nice paved road for parking spots but no tile is a solid of that variant, so it's hard to shape the parkng lots I am trying to make. These are the tile I am talking about -> https://godchat.us/i/1533779604.png
Hoffman404Beta  [developer] 9 Aug, 2018 @ 8:21am 
Originally posted by D347HxD (Acid Rain):
Can you add a solid road colour? Currently, you have a nice paved road for parking spots but no tile is a solid of that variant, so it's hard to shape the parkng lots I am trying to make. These are the tile I am talking about -> https://godchat.us/i/1533779604.png

Thank you for your message. Soon I will rebuild the entire texture system and I will only keep the most interesting ones. Currently, there is no room for these textures to be positive.
Kononowicz :D 27 Feb, 2021 @ 4:01am 
Pomysł mam taki w grze a dotyczy elektryczności :) Jak wiadomo kilka elektrowni nie da się połączyć robi się zwarcie i dziękuje, jednej dużej też się nie da jak ktoś duże więzienie buduje.
Pomysł 1
-Dodanie coś w stylu duży transformator/rozdzielni gdzie można podłączyć kilka elektrowni
Mamy 5 elektrowni mniejszych hybrydowych dlatego mniejszych by mieć kasę z licznika.
Można zbudować transformator gdzie można te elektrownie podłączyć, a z transformatora specjalnym kablem lub tym samym tylko żeby czymś się wyróżniał podłączyć do rozdzielni w więzieniu. A z rozdzielni można już zwykłymi kablami ciągnąć po więzieniu.

Transformator w grze zajmował by np 2x4 i można do jednego podłączyć dwie elektrownie, oraz dwa liczniki.

Rozdzielnie budowano by w więzieniu i by zajmowała np 1x4 a moc maksymalną jaką by mogła podawać np 3000W

Uproszczona
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z aktualnych transformatorów specjalny kabel i do rozdzielni :)

Mega uproszczenie
-Dodać ala ściankę jakąś która była by budowana z poziomu zaplecza, i można było rozdzielić strefy i przez tą ściankę nie przechodził by kabel i może rury ?
Łatwiej będzie wtedy utrzymać ład i uniknąć gdzieś przypadkowego połączenia się kabli w skutku do zwarcia
Kononowicz :D 27 Feb, 2021 @ 5:20am 
I jeszcze jeden pomysł :D
Wózek transportowy dla kuchni, coś na bazie koszy do prania tylko inny wygląd. I tylko dla pracowników kuchni. Pracownik kuchni pobierając taki wózek może przetransportować 8 pudełek.
przyjeżdza dla kuchni 16 pudełek to wystarczy dwóch pracowników kuchni zamiast 16 :)
Panacea 30 Sep, 2022 @ 8:50am 
If I'm barking up the wrong mod just let me know, but I think it's this one.

I'm a little visually impaired and I'm having difficulty with your icon re-skins. Would it be possible to increase the size of the icons that show up over rooms/utilities a little and make them stand out more? Also, maybe differentiate the icon colors? For example, the exclamation point and the unpowered icons are the same color, and some people might have a hard time telling them apart. (like me, lol)

I would also like to request color categorization be added to the room icons and bottom bar selection icons. The pictures are lovely and I don't want you to have to change them, but you could just add colors to the gray background behind the icons to help some people identify them at a glance. I tend to find myself staring at the pictures without comprehension, then having to read every label to find the room/tool I want (that was true in the base game too; I don't think the devs understand how color coding works, lol).
Hoffman404Beta  [developer] 1 Oct, 2022 @ 12:13pm 
Originally posted by Panacea:
If I'm barking up the wrong mod just let me know, but I think it's this one.

I'm a little visually impaired and I'm having difficulty with your icon re-skins. Would it be possible to increase the size of the icons that show up over rooms/utilities a little and make them stand out more? Also, maybe differentiate the icon colors? For example, the exclamation point and the unpowered icons are the same color, and some people might have a hard time telling them apart. (like me, lol)

I would also like to request color categorization be added to the room icons and bottom bar selection icons. The pictures are lovely and I don't want you to have to change them, but you could just add colors to the gray background behind the icons to help some people identify them at a glance. I tend to find myself staring at the pictures without comprehension, then having to read every label to find the room/tool I want (that was true in the base game too; I don't think the devs understand how color coding works, lol).

The easiest way to do this is to use a different modification on the icons in the game. Then the mod that changes icons must be above my mod. I would have to create a separate original mod, but currently I don't have time for such a project.
Panacea 1 Oct, 2022 @ 12:26pm 
Originally posted by Hoffman404Beta:
Originally posted by Panacea:
The easiest way to do this is to use a different modification on the icons in the game. Then the mod that changes icons must be above my mod. I would have to create a separate original mod, but currently I don't have time for such a project.

Oh sorry. I presumed you made the sprites in a graphic program of some sort so if that is incorrect then let me know. I imagined that it was as simple as changing the background layer to a color other than the default grey, while leaving the icons themselves intact.
< >
Showing 1-15 of 17 comments
Per page: 1530 50