Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
DODANO W WERSJI Z DNIA 16.10.2015
1. Obracanie by np. jak drzwi się obraca było widać klamkę po lewej lub prawej
2. Usunąłbyś tło spod płotu bo teraz ma tło ziemi i jak postawi się go na trawniku to brzydko wygląda
1. W standardowych drzwiach ta opcja jest już wprowadzona.
2. Nie ma takiej możliwości.
Porównanie co do oryginalnego ustawienia http://i.imgur.com/C94e9NK.gif
W najnowszej wersji 4.0 błąd ten został poprawiony. Dziękuje za zgłoszenie i następnym razem proszę pisać w dziale BŁĘDÓW
I want to use metal tiles right at the edge of the road but the only way I can do that is construct a small buiilding and then add the tiles inside before demolishing the walls so it's open again. But doing that causes a glitch with the game's shader and it adds a weird smear to the tiles next to where the walls used to be. It would be cool to just add indoor-only tiles outdoors anywhere.
Yes IS possible and not a problem. Currently update is scheduled for March.
Thank you for your message. Soon I will rebuild the entire texture system and I will only keep the most interesting ones. Currently, there is no room for these textures to be positive.
Pomysł 1
-Dodanie coś w stylu duży transformator/rozdzielni gdzie można podłączyć kilka elektrowni
Mamy 5 elektrowni mniejszych hybrydowych dlatego mniejszych by mieć kasę z licznika.
Można zbudować transformator gdzie można te elektrownie podłączyć, a z transformatora specjalnym kablem lub tym samym tylko żeby czymś się wyróżniał podłączyć do rozdzielni w więzieniu. A z rozdzielni można już zwykłymi kablami ciągnąć po więzieniu.
Transformator w grze zajmował by np 2x4 i można do jednego podłączyć dwie elektrownie, oraz dwa liczniki.
Rozdzielnie budowano by w więzieniu i by zajmowała np 1x4 a moc maksymalną jaką by mogła podawać np 3000W
Uproszczona
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z aktualnych transformatorów specjalny kabel i do rozdzielni :)
Mega uproszczenie
-Dodać ala ściankę jakąś która była by budowana z poziomu zaplecza, i można było rozdzielić strefy i przez tą ściankę nie przechodził by kabel i może rury ?
Łatwiej będzie wtedy utrzymać ład i uniknąć gdzieś przypadkowego połączenia się kabli w skutku do zwarcia
Wózek transportowy dla kuchni, coś na bazie koszy do prania tylko inny wygląd. I tylko dla pracowników kuchni. Pracownik kuchni pobierając taki wózek może przetransportować 8 pudełek.
przyjeżdza dla kuchni 16 pudełek to wystarczy dwóch pracowników kuchni zamiast 16 :)
I'm a little visually impaired and I'm having difficulty with your icon re-skins. Would it be possible to increase the size of the icons that show up over rooms/utilities a little and make them stand out more? Also, maybe differentiate the icon colors? For example, the exclamation point and the unpowered icons are the same color, and some people might have a hard time telling them apart. (like me, lol)
I would also like to request color categorization be added to the room icons and bottom bar selection icons. The pictures are lovely and I don't want you to have to change them, but you could just add colors to the gray background behind the icons to help some people identify them at a glance. I tend to find myself staring at the pictures without comprehension, then having to read every label to find the room/tool I want (that was true in the base game too; I don't think the devs understand how color coding works, lol).
The easiest way to do this is to use a different modification on the icons in the game. Then the mod that changes icons must be above my mod. I would have to create a separate original mod, but currently I don't have time for such a project.