Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Respawning the radio or being the entity owner of that radio can help with this issue. Im preparing a fix for that. However it will take a long time, because I don't have much time for addon development at the moment.
Respawning it doesn't fix it, ill have to wait for a fix
Apparently the entity is reinitialized on the client site, when you leave the drive mode. So it happens that the networked functions (such as self:GetVolume()) breaks.
The entity could also be client-reinitialized by other unknown causes. Im not sure if it is a game bug or if it is a problem of the custom built networking wrapper the addon uses.
If is still not fixed for you with the latest version of the addon, please report it again. Locked.