Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
-winged feet from 400 to 300, additional cast for caravans is now for free
-firestrike from 350 to 100, since single cast of spell does pretty much nothing the price of 350 gold is way too high for it, also lvl2 guild will always cast it 4 times.
This should make helia more preferable than before. Winged feet is very strong buff but now spaming offensive low cost spells could be more advantous in some situations.
I realise there's a bit of contradiction with buffing both lunord and helia. These changes mostly matter when more than 2 guilds are built. If just 1 then changes doesn't really matter +/- 100 gold pf. However, when guilds>2 then to compensate for some unnecessary winged feet casts on palace guards, heroes that go in elven lounge etc, reduced slightly spell's price. Buff for helia is much stronger: if there is single enemy present on map 3 guilds will unleash 12 firestrikes upon it which is overkill but there is never just one enemy on the map. HELIA FTW
Cost of other spells is unchanged.