ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/workshop/filedetails/?id=2052642961
if you could say or show which specific particles they are I can fix them or tell you where theyre from.
https://cdn.discordapp.com/attachments/310653011053772801/856367960154832896/20210621105932_1.jpg
https://cdn.discordapp.com/attachments/310653011053772801/856367962571145216/20210621105732_1.jpg
https://cdn.discordapp.com/attachments/310653011053772801/856367963539505182/20210621105909_1.jpg
Affects Wave Beam and Heat Beam 1 too but its hard to capture them
It's mostly the impact particles
oh nah, i've seen that before. You just need to validate your files. your particles are corrupted.
Uninstalling the particle resource addon fixes it, I'll try validating with it installed and see if that fixes it still though
I'm like months late but I just confirmed that the particle resource addon does indeed break the particles, hope this is fixable
Not my problem that the SNPC resource pack overwrites existing source materials.
[[ Metroid Prime - DRC ] - Sweps & Entities] lua/entities/ent_upgrade_annihilatorbeam.lua:24: attempt to call method 'HasWeapon' (a nil value)
1. unknown - lua/entities/ent_upgrade_annihilatorbeam.lua:24 (x6)
As for why they have no sounds? I have no idea. They don't depend on anything, all the sounds are in there and I never changed the sound.add for it.