Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Aetherophasic Engine
The crisis structure of the Nemesis DLC addon got a new design, its visible in the picture gallery of this mod. It overwrites the existing crisis engine but only changes the design, no game mechanic will be changed.
Menace ships
The ships of the normal crisis path are kinda boring because they only use the pirate design.
Reaching level 4 crisis stage will unlock the technology for the menace-battleship!
For balance, this ship will only be available once you reach crisis level 5.
NO "GAME RULES", "TRIGGERS" OR "DEFINITIONS" HAVE BEEN CHANGED IN DARKSPACE FOR COMPATIBILITY REASONS. ANY ISSUE IS PROBABLY CAUSES BY OTHER MODS.