ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
That's curious. Do you have any death sound/script addons installed? And how many addons are you generally subscribed to?
I'm not entirely sure what could even be causing this issue. Try resubscribing and restarting the game, because it's fine on my end and nobody else seems to have the same problem.
This is a useful insight. I am currently attempting to fix it by placing more gunship crash points on the map. If it works out the way I suspect it to(when a gunship is killed, the AI chooses a single crash point and ignores other ones from that point onward), then I'll have to remove the crash points altogether.
For now, stand by for an update.
Alright, so it turns out that crash points just simply break everything and there's no place for them in a dynamic map such as this, so I just completely removed them. However, exploding apart in the air will have to suffice.
Fixed. Thank you for your contribution.