Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
The more cities you connect the more people will choose youre lines over theire personal transportation, check the city menu to look where people are trying to go, I started with Oil for its the grease of the economy and building massive passenger lines will be easy once the oil is flowing.
Thanks for the input!
Good luck!
I'm intrested what people think of this scenario because I designed it initially to how I like to play these kind of transportation games, to make use and have a function for all vehicles from planes to trams, massive logistical challenge with alot of micro managing lines, the struggle of building a nice station in heavy urban enviorement that feels alive and somewhat realisticly scaled.
To stretch every aspect of the game to its limits! (and im impressed how this game handles itself with 30.000 population going everywhere, its amazing
Ik speel wel met mods dus zou mss daar aan kunnen liggen.
Ik heb na een paar dagen de map ook aangepast voor de SENSELESS mods. Weet niet of je die kent/gebruikt?
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=1951335527
Voor die mod heb je nog aardig wat mijnen nodig om echt te kunnen starten dus die heb ik geplaatst in de delen van Duitsland en in België. Ik zou hem naar je kunnen sturen via PM.
Ik vind de sensless te uitgebreid en de meeste industriën ervan pasten niet in ons kouwe kikker landje, maar vind de extended industries ook niet echt de moeite waard, vooral post en vuilnis gaat erg moeizaam..
Ik heb de kaart helemaal in vanilla zonder mods gemaakt, en dus niks verandert aan de gameplay, het is wat het is..
ik heb nu 95% van alle steden aangesloten en heb gemiddelt 200-300 passagiers wachtend in steden als Utrecht en Arnhem.
Het moeilijke is net als in het echt, om de mensen uit de auto en file te krijgen en met het openbaar vervoer te laten gaan, als de steden niet aangesloten waren zouden ze waarschijnlijk veel meer de bus/trein reizen...
Ik zat aan deze mod te denken om wat meer PAX te genereren, maar de kans op cpu lag lijkt me erg groot, dus had hem nog niet geprobeert..;
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2036235984&searchtext=
Welke mod mss ook nog wel kan werken is deze:
Hier bij kun je afzonderlijk de soorten verhogen naar wens.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2200530386