Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Good day to you!
The problem I found in my game is that I can't use smoked meat fo make meals (simple, fine or lavish). Smoked meat is proccesed meat from Vanilla Factions Expanded - Medieval. Maybe it has something to do that smoked meat is acceptable for everyone (which i assume is a bug on VFE side). On other note smoked fish can be used as ingredient.
Logs below:
https://gist.github.com/b123a0a8f1d96f7e65b3d87dfe7091ed
Have a great day :)
Edit:
Tested only with VFE - Medieval and Food Sorting and issue was still present. Smoked meat is added to simple meals category when it should be just meat.
There is three ways to fix it.
1) Replace smoked meat to meat category only
2) Copy smoked meat to meat category AND meat category. (So it will be duplicated)
3) Do nothing and accept the fact that smoked meat - it's already meal ^_^
I can fix that, if required.
For the sake of consistency with smoked fish I decided to move smoked meat to meat category entirely without duplicates.
So I made a thing:
<Operation Class="PatchOperationFindMod">
<mods>
<li>Vanilla Factions Expanded - Medieval</li>
</mods>
<match Class="PatchOperationReplace">
<xpath>Defs/ThingDef[defName="VFEM_SmokedMeat"]/thingCategories/li/text()</xpath>
<value>
<thingCategories>MeatRaw</thingCategories>
</value>
</match>
</Operation>