Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
However, during my in-game testing, I found that broken weapons and weapon parts couldn't be translated correctly, so I tried to create a solution. An additional file needs to be added to the folder:
ItemName_CN.txt.
I have tested it and can confirm that it successfully translates these items correctly. It would be greatly appreciated if this could be added to the mod. Thank you for your hard work!
ItemName_CN = {
ItemName_Michonne.MichonnesKatana = "米琼恩的武士刀",
ItemName_Michonne.MichonnesKatana_Broken = "米琼恩的断裂武士刀",
ItemName_Michonne.MichonnesKatana_Shard = "米琼恩的刀刃碎片",
ItemName_Michonne.MichonnesKatana_Handle = "米琼恩的刀柄",
ItemName_Michonne.MichonnesKatana_Blade = "米琼恩的刀刃",
ItemName_Michonne.MichonnesKatana_Blade_Broken = "米琼恩的断刃",
}
(Michonne.) should be placed at the beginning.Once again, I apologize for the trouble.