Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I hate seeing the main factions perish whenever I play Warhammer 3. Can you make a mod where at least the main faction capital is not captured or destroyed?
It's okay if the main faction attacks and takes the settlements they started to respawn after some time. Anyway, I want to see faction diversity over long turns.
Can you make a setting when razed cities can't be colonized for X number of turns?
I'm tried of razing the same 3 cities over and over as the beastmen because other faction colonize them immediately.
But does lack of penalties affect how the AI view suitable/unsuitable/uninhabitable in terms of occupation? It was my understanding they pretty much ignore the penalties due to cheats but they do consider the suitability itself.
Basically I'd like to totally remove the yellow/orange unsuitable climate for all factions and replace them as suitable so the AI is not dissuaded from occupying or invading them, while keeping uninhabitable as is. Kind of similar to a Regional Occupation system we had in game 1 but not as strict.