Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Mandibles among insects are super varied in their design but are generally for fighting, eating or both. Melee combat and eating speed (what a welcome addition those would be since super-gene pawns spend so much time eating) could be improved.
Squirt stinger. Some insects can squirt acid and poisons. Functionally either the same as a shoulder-turret or a Rimworld of Magic ability.
Web-making. More an arachnid thing but some insects make webs. Being able to make webs that slow down movement speed. Can be destroyed for web material, which is a fabric like cloth that can be used for clothing and similar things.
Hibernation Stores. This is a little generalist since it could fit into any gene mod but having a larger food bar. Needs to eat twice as much to be full, but then twice as long before they're hungry again.