ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
This mod seems to constantly screw up faction bases with custom spawn setup, with their own variant. Even if this gets updated to 1.4, I can see how it will absolutely screw with V.O.I.D bases, given the fact I have seen it done to Vanilla Faction Expanded, at least those with custom base setup like this.
That includes the Neo Mechanoid Ships from VFE:M, and Reaper Ships from Rim-Effect: Asari and Reaper.
What's the debug name of the event? to trigger it manually if I have to.
@picard65 - You mean VSE overlapping with void base layout?
If you meant the mapgen mod, Taranchuk has made a patch if the two are enabled.
Its possibly that new RimWorld update combined with some new changes Taran made, no idea what fixed it but we'll take it.
0.010ms (self: 0.007 ms) ExecuteToExecuteWhenFinished()
- 0.002ms (25%) (self: 0.002 ms) Pawnmorph.Utilities.TimedCache`1[System.Single] -> Void Update()
It repeats until the game crashes and the log stops recording.
Cheers mate, will add it on the list. As for Combat Extended, I'll speak to Sam