Gothic II: Gold Classic

Gothic II: Gold Classic

Learning cost from g1 - NTX
Przerobienie pod L'Hiver by Masty lub Nostalgic Edition
Lubię modyfikacje które bazują na oryginale, ale męczy mnie utrzymanie progów nauki.


Nie znam się na edycji plików ale spróbuje zacząć i dziękuej ja uwagi czy pomoc
Całość pliku: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\workshop\content\39510\2896156237\system\autorun o nazwie "LP_NTX.d"

Otwieram go Notepad++

func int B_GetLearnCostAttribute(var int attribut,var int amount)
{
test(GetMainAttributeCost)
{
return amount;
};
return 1;
};

test(GetTalentTrainCost_Impl)
{
func int GetTalentTrainCost_Impl(var int talent,var int value,var int change)
{
return change;
};
};

test(BDT_10014_Addon_Thorus)
{
func int B_GetLearnCostTalent(var C_Npc oth,var int talent,var int skill)
{
if((talent >= NPC_TALENT_1H) && (talent <= NPC_TALENT_CROSSBOW))
{
return 1;
};
B_GetLearnCostTalent_Old(oth,talent,skill);
};
}
else
{
func int B_GetLearnCostTalent(var C_NPC oth,var int talent)
{
if((talent >= NPC_TALENT_1H) && (talent <= NPC_TALENT_CROSSBOW))
{
return 1;
};
B_GetLearnCostTalent_Old(oth,talent);
};
};

=======================Uwagi=======================
1. Zamiana return na 0 lub 10 pokazuje się przy rozmowie, ale dalej pobiera 1 PN za 1 P Umiejętność lub nie otwiera rozmowy (jeśli dorszy koszt nauki)

2.Jeżeli nie przekraczamy progu naukowego po którym wzrasta kosz nauki nie buguje się okienko nauczycieli po zapytaniu o naukę

3. Zamiana na innego nauczyciela z gry nic nie zmienia np
test(BDT_10014_Addon_Thorus)
na
test(pal_268_udar)

4. Obie modyfikacje obniżają początkowe statystki startowe względem Podstawki do której był mod przygotowany. Mod "L'Hiver " obniża start podnoszenia kosztu nauki zamiast 30 lub 30% jest 20 lub 15% dla broni a Nostalgic Edition zaczynasz z obniżeniem o -10 (bronie 0%)
Last edited by Wieśko Balić; 20 Jun, 2024 @ 9:22am
< >
Showing 1-3 of 3 comments
Wieśko Balić 20 Jun, 2024 @ 9:15am 
Zastanawiam się jak rozpakować pliki "Lhiver_masty.mod" lub "Lhiver_masty_pl.mod" z modyfikacji np L'Hiver w C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\workshop\content\39510\2973766210\Data\ModVDF
Poza tekturami czy modelami 3D powinny być pliki które odpowiadają z zmiany w nauce umiejętności.
D36 22 Jun, 2024 @ 3:23am 
- you can open .mod files with VDFS Tool;
- you can find all the game logic in gothic.dat file;
- you can decompile .dat files with Gothic Sourcer (note that not every mod can be decompiled);
- BDT_10014_Addon_Thorus is used only to check if the user plays with NOTR addon.
nie działa na Nostalgic Edition, nauka u laresa / harada (wszystko pod sile i zrecznosc) sie buguje i nie ma dialogu ani okienka z nauka.
Last edited by culo con caca; 9 Feb @ 4:00pm
< >
Showing 1-3 of 3 comments
Per page: 1530 50