Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Could not resolve cross-reference: No Verse.SoundDef named Shot_AntiMaterielRifle found to give to Verse.VerbProperties VerbProperties(anti-materiel rifle) (using undefined sound instead)
(Filename: C:\buildslave\unity\build\Runtime/Export/Debug/Debug.bindings.h Line: 39)
Could not resolve cross-reference: No Verse.SoundDef named Shot_ChaingunRifle found to give to Verse.VerbProperties VerbProperties(charge chaingun) (using undefined sound instead)
(Filename: C:\buildslave\unity\build\Runtime/Export/Debug/Debug.bindings.h Line: 39)
UnityEngine.StackTraceUtility:ExtractStackTrace ()
Verse.Log:Warning (string)
Verse.DirectXmlCrossRefLoader/WantedRefForObject:TryResolve (Verse.FailMode)
Verse.DirectXmlCrossRefLoader/<>c__DisplayClass16_1:<ResolveAllWantedCrossReferences>b__0 (Verse.DirectXmlCrossRefLoader/WantedRef)
Verse.GenThreading/<>c__DisplayClass7_1`1<Verse.DirectXmlCrossRefLoader/WantedRef>:<ParallelForEach>b__0 (object)
System.Threading.QueueUserWorkItemCallback:WaitCallback_Context (object)
System.Threading.ExecutionContext:RunInternal (System.Threading.ExecutionContext,System.Threading.ContextCallback,object,bool)
System.Threading.ExecutionContext:Run (System.Threading.ExecutionContext,System.Threading.ContextCallback,object,bool)
System.Threading.QueueUserWorkItemCallback:System.Threading.IThreadPoolWorkItem.ExecuteWorkItem ()
System.Threading.ThreadPoolWorkQueue:Dispatch ()
System.Threading._ThreadPoolWaitCallback:PerformWaitCallback ()
MVCF successfully applied 0 patches
Harmony
Core
Vanilla Expanded Framework
Industrial Armory
I tried to unsub and resub multiple mods, cleared Steam Cache... I still get those yellow errors!
When I look into the mod folder, I do not see any Sounds folder, is it normal?
I also have another witness who can also say they have those yellow errors.
I have unsubed, resubed and verified the integrity plenty of time!
I'm thinking perhaps you are testing with your updated local mod or you forgot to include the Sounds folder.
https://gist.github.com/HugsLibRecordKeeper/d1c644684fc0386df3b05eeb1c3ee4b7