Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
1) their leader must be lower in rank than the player, who is always a lieutenant or higher.
2) must be on friendly side (not enemies)
3) they will not join, if you have 8 units already
Try in VR: put player group and some regular units then try.
Or try Tutorial scenario (Platoon Squads and Units)
Script Addon_PC\functions\fn_createPlatoonCompositionMenus.sqf not found. I'm assuming this may be an old file that you've renamed, but the old function is still mapped to the old file in the functions.cpp.
But upon observing the folder structure in the functions folder, this file does not exist. So far though, everything else is working fine.
Wasn't sure if this was a bug, since you could do this in the first iteration of Platoon Commander.
Yes, there is no tactic for the player's group, because it needs a completely different concept.
You have to keep scrolling 'down' and it eventually lets you select it. or keep scrolling 'up'. You'll see it jump to 'move' tab. You just gotta keep scrolling like you go past it.