Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
Updating base class House->, by rnc_misc/fortress_01/config.bin/CfgVehicles/House_F/ (original (a3\structures_f\config.bin - no unload))
Updating base class House_F->, by rnc_apartments/variant1/15x15l/config.bin/CfgVehicles/House_Small_F/ (original (a3\structures_f\config.bin - no unload))
Those using same cfgPatch class. should be change.
CfgPatches rnc_modular_fortress:
class CfgVehicles
{
class House; //add this
class House_F: House //and this
{
class Eventhandlers;
};
class rnc_fortress_base: House_F
{...
~~~~~~~~
CfgPatches rnc_apartments_variant1_15x15L:
class CfgVehicles
{
class House_F; //add this
class House_Small_F: House_F //and this
{
class Eventhandlers;
class DestructionEffects;
};
class rnc_house_base: House_Small_F
{...
~~~~~~~~
also change rnc_main
requiredAddons[] = {"A3_Structures_F_Mil"}; // it's not incl. apex/enoch(contact) buildings. possibly error happening.
should be change to
requiredAddons[] = { "A3_Data_F_Decade_Loadorder" }; // this require all a3 vanilla configs for load.
for better loading organization.