Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
Yeah, sadly Mike is dyslexic... Don't judge him!
>A little scratch... Perfect.... Now they'll see what I'm really made of Hooah!
Should be:
A little scratch... Perfect... Now they'll see what I'm really made of! Hooah!
>Copy that. we move now!
Should be:
Copy that. We move now!
>Is that all you've gott???
Should be:
Is that all you've got???
==
Etc. A few are also missing punctuation. But like I said, it appears you already cleaned it up a lot.
11labs (if that's what you're using) also generates voices way too loud so Mike is much louder than any other audio in the game. For my mods, I use a Compressor filter with a -20db threshold in Audacity, but up to you.
I'll correct all those problems. Yes, about Audacity. I'm not sure if it can correct the sound from those files in bulk. I need to check. Thanks for pointing it out and for the tips. I'll see what I can do.
So, one voice with 160 sentences that kan possibly be spoken?