Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
The magnum has 8 bullets, it should have 6
The shotgun has 6 shells, it should have 8 (Did you get the shotgun and the magnum mixed up?)
The pistol has 30 bullets, it should have 17
Also the models appear to conflict with the Half-Life Renaissance addon giving a mix of HD and original models. I guess you could fix this by somehow overwriting the models and putting these as top priority?
SWEP:SetWeaponHoldType - ActIndex[ "crowbar" ] isn't set! (defaulting to normal)
SWEP:SetWeaponHoldType - ActIndex[ "shotguns" ] isn't set! (defaulting to normal)
SWEP:SetWeaponHoldType - ActIndex[ "gauss" ] isn't set! (defaulting to normal)
SWEP:SetWeaponHoldType - ActIndex[ "magnum" ] isn't set! (defaulting to normal)
SWEP:SetWeaponHoldType - ActIndex[ "crowbar" ] isn't set! (defaulting to normal)
SWEP:SetWeaponHoldType - ActIndex[ "shotguns" ] isn't set! (defaulting to normal)
SWEP:SetWeaponHoldType - ActIndex[ "gauss" ] isn't set! (defaulting to normal)
SWEP:SetWeaponHoldType - ActIndex[ "magnum" ] isn't set! (defaulting to normal)