Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
activate head : make the user transparent
activate hands : make held items transparent
when in transparency mode : turrets and gorse are unable to see the user
(bon clays fruit)
Design: Shiny, Glass cube with green stem
Abilities
Summon: Summons a barrier when holding either back and front arms. The longer F is held, the farther the barrier goes.
Crash: A barrier quickly crashes into a person and despawns.
Protect: A spherical barrier protects the user when pressing F on the head. The longer F is held, the bigger the ball gets.
Stairs: Pressing F on the lower body summons stairs. It doesn't get longer while holding F though.
Racket: Summons a Bat shaped barrier in he users hand. used for attacking or defending against projectiles.