Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
I was thinking of something more similar to Medicine Expanded by Neceros. A drug that you can use casually to help reduce pain with a much lower risk of addiction compared to Yayo or Flake. More Tylenol less Cocaine.
Thank you. At the end of the day it's a game, and your mod, so I'm excited to see whatever you come up with!
Есть ли возможность добавить в игру какие-нибудь медикаменты для ускорения лечения гриппа и инфекций? К примеру, для гриппа можно было бы добавить витамины которые можно принимать раз в несколько часов и будет давать бонус +1-2% к скорости лечения.
А для инфекций компресс (или мазь) который можно было бы использовать раз в несколько часов и будет давать бонус +5% к скорости лечения.
P.S: Большое спасибо за вашу модификацию, разбавляет игровой процесс и не слишком упрощает его
One that slowly decreases the severity of scars without instantly healing them too. A random scar severity reduced by 0.1-0.5 action with a mtb actions of 0.7 days, but I think that would need actual coding/script.
I use these things with Hospital mod for role play, I like patients to leave well healed.