Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
RE2 CPU is actually a bit more fluid than the vanilla tier system, Using the tier system, you have to have all Extenders in that tier for them to apply before you gain the benefits from the increase in CPU points. As soon as you lose 1 of the extenders in the tier, you lose ALL cpu point in that tier and can go seriously over CPU losing efficiency. RE2 (and likewise RE before) you can add CPU extenders as you please as it is an additive system, each extender adds to you CPU points total until you hit the max allowed (which is around the 2.1 million mark at the moment). If you happen to lose one, all you do is lose the point for that one extender, and not for the whole tier as you would for the vanilla tier based system.
Based on comments on discord, I believe that there are some changes happening at some stage to the amount of CPU points available. However, the exact details of which is really for Ravien or Vermillion to explain and detail.
There's more than a few secret handheld weapons and weapon mods that most people haven't found yet.