Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
LMB = Main mode. Fires a long range detect.
RMB = Secondary mode. Fires a short range detect equal to the previous tier of detector with a longer detection duration.
Thus, you do not need multiple detectors for different ranges.
Detectors no longer function as decoys. Turrets and weapons will ignore detectors as targets.
You can still turn off detectors.
Using multiple detectors wastes CPU. This is all intended.
It was more about
- decoys
- not having to dig out a detector that was buried in a bunch of blocks to place an upgraded version.
- conserving power
Good to know its no longer usable as a decoy, saves me making that assumption building my new combat vessel.
Since the basic detector has increased in CPU, and the upgrades decreased a lot in CPU I guess it makes sense to remove the old one now to save CPU waste.
Before it was nice to be able to turn off long range and still have a detector available that used much less power (being a decoy was also a bonus). I guess that is no longer viable.
thanks again.