Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Sky_List
Och ändra skybox texturen till en mer passande, de_dust är snygg men krockar lite med ditt södra Spanien tema.
Lägg till kycklingar för att något ska röra sig på din level.
Gör att man antingen kan gå upp på alla lamposts eller inga. Spelaren blir endast förvirrad om man kan göra olika saker på samma model.
Lägg till en focal point som ett torn i mitten av din level, jag känner att det behövs något enormt som spelaren alltid ser.
Fråga mig imorgon så visar jag en metod för hur man texturerar brushes "100%" korrekt.
Du har lite flygande modeller här och där.
Det är bra att det finns flera sätt att ta sig in på en plats än 2.
(Du kan göra en version av radarn utan tak på byggnader man kan gå in i för att låta spelaren se det på radarn medan den versionen man spelar har tak.)
Men det känns som din level rör sig framåt bra!