Call to Arms - Gates of Hell: Ostfront

Call to Arms - Gates of Hell: Ostfront

UFO Aftermath
kanonenjagdpanzer250  [developer] 24 Jul, 2024 @ 12:09pm
Bugs and crush (Баги та помилки)
тут викладаєте скріншоти вильотів, багів та помилок. Тобто, викладаєте скрін з описом.
=======================

here you post screenshots of departures, bugs and errors. That is, you post a screenshot with a description.
< >
Showing 1-14 of 14 comments
stalinhot666 27 Oct, 2024 @ 8:15am 
Hello, I am getting an error while selecting any plane that is either from UFO or vanilla GOH when the UFO mod is enabled.

The error (Steam wont let me post a SC):
[00:01:15] Vision "light_radar_detection" not found (eActorVisor.cpp:126) @ [main_loop]
------------------------------------------------------------------
>>>> entity:raw
>>> file "/entity/-vehicle/ufo_chez/plane/l39/l39.def"
>> file "l39.inc"
> file "/properties/airborne.ext"

31: {vision "light_radar_detection"«}
32: {bone "driver"}
33: }
34: }
35: {Chassis "wheel"


CALL TO ARMS - GATES OF HELL Editor - v1.047.0 - editor x64
2024.10.21 14:23 - x64 - 46044fe02 - 0x0141F27B

It does not happen with helicopters but does happen when selecting a few BTRs (Mostly command BTRs)
Last edited by stalinhot666; 27 Oct, 2024 @ 8:15am
Tihimoto 16 Nov, 2024 @ 11:41pm 
Не можу написати в особисті, є момент, декілька діб працював над тим щоб об'єднати разом Modern Conflict, та UFO, прийшлося дуже багато чого правити та переписувати.
Це було дуже тяжкувато, але в мене вийшло, єдине що, не працює реактивна артилерія з UFO, майже будь яка, def файли посилаються на визначення - abm_dymamic_rocket, яке я тупо не можу знайти, я вже перерив всі можливі файли.
Де воно є взагалі?

Буду дуже вдячний за допомогу.

Скрін помилки - https://imgur.com/a/zbkFPqb
Last edited by Tihimoto; 16 Nov, 2024 @ 11:45pm
kanonenjagdpanzer250  [developer] 24 Nov, 2024 @ 10:28pm 
Properities/abm в ванільній версії гри
974823082 16 Dec, 2024 @ 3:10am 
***************** Exception *****************
[00:02:09] define not found (eSDLReader.cpp:455) @ [main_loop]
------------------------------------------------------------------
>>>>>>>>> gui.cmd.exec_all
>>>>>>>> gui.cmd.exec(generic)
>>>>>>> gui:cmd:exec_generic
>>>>>> gui.sdp.procq(<F(POBEDA)S(27)B+C(FAEACB)E(SHADOW)>确认)
>>>>> gui.mmd.onModApply
>>>> mmd.apply
>>> mod.s_apply
>> file "/set/interaction_entity/entity.set"
> file "vehicle/car-main.inc"

1433: ("rocket_weapon"« args gun) ;// defines weapon place that is disabled while vehicle is on move
1434: }
1435:
1436: {"fuel_tank"
1437: {on pierce sync
974823082 16 Dec, 2024 @ 3:40am 
***************** Exception *****************
Program will be terminated.
EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION read at 0x00000008

RIP=140542f90 [main_loop]
RAX=316c61ed0 RBX=31cbc7ca0
RCX=183f99fc8 RDX=00000008
RSI=31cbbb040 RDI=00000001
RSP=04edee88 RBP=00000000
>>>>>>>>>>> mp.core.update_non_quant
>>>>>>>>>> mp.tp.update
>>>>>>>>> mp.tp.update.b.loopback
>>>>>>>> mp.tp.update.loopback
>>>>>>> mp.tp.update.loopback.process
>>>>>> mp.tp.update.process_msg
>>>>> mp.tp.update.dispatch
>>>> mp.tp.update.dispatch.listeners
>>> mp.tp.update._dispatch: d(9) s(27) m(37)
>> mp.service._dp
> lua.event.notify2

CALL TO ARMS - GATES OF HELL - v1.047.0 - standard x64
2024.10.21 14:14 - x64 - 46044fe02 - 0x0162C733
Я хотел бы сообщить что мод вылетает без ошибки при выборе США -Сух докторин-
crashes after enabling mod
https://imgur.com/a/zVXKP8q

У Булата пропадает корпус после попадания по нему
hello im receiving this every time i spawn a btr with a unmanned machine gun turret in editor

Exception
X
Program will be terminated.
EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION write at 0x00000038
RIP=140661158 [main_loop]
RAX=00000000 RBX=00000018
RCX=00000001
RSI=954ba600
RSP=04f0ed30
>> entitySpawn
RDX=0000000f
RDI=00000000
RBP=04f0ee30
> spawn gtk_boxer[0x2711 actor]
CALL TO ARMS - GATES OF HELL Editor - v1.052.0 - editor x64 2025.06.16 14:01 -x64-7837b35c6-0x0144B177
Kutsal 5 Jul @ 4:41pm 
the last update with the Turks...there is a bug...the weapon mpt 76 does not fire and is faulty
ghost 27 Jul @ 3:22pm 
БАГИ С ДОКТРИНАМИ И ПЕХ\ТЕХ.

У нации Грузии в ее доктрине имеется бесплатные снайперы, которые могут изменить игру если она будет длиться на истощение, а так же противник может ею спамить.

Птуры российских танков не корректно работают , а точнее у серии танков Т-80.
Самый лучший работающий птур у российских танков это у Т-72Б

Танк т84-оплот иногда багается и у него слетает моделька из-за чего он чуть ли не исчезает .

Американские танки имеют задний ход 5 - км\ч , что не соответствует правде (хотя бы 10-15 км\ч в реалях игры). ТАНКОВЫЕ ЛОМЫ ПОЧТИ НЕ ПРОБИВАЮТ.

Новая доктрина "Норвегия" имет джавелин , который не работает урона почти нету , а точность его 50.50.

РПГ у доктрины рф в сепоратистах ЛНРДНР не работает РПГ-7 от слова совсем они не стреляют.

(мод классный от души разраб!! надеюсь на дальнейшие улучшения и нации жду швецию с бронетехникой cve-90. Надеюсь пофиксишь баги и исправишь данные проблемы)
Last edited by ghost; 28 Jul @ 3:11am
Hey, found out that these two crashes the game in editor, when selected from list:

- scania_p93
- mitsubishi_j23 (all three of them)

For scania:
***************** Exception *****************
[00:09:23] File not found - resource/entity/-vehicle/ufo_sweden/car/scania_p93/scania_p93.ext (eIORepository.cpp:374) @ [main_loop]
------------------------------------------------------------------
>> entity:raw
> file "/entity/-vehicle/ufo_sweden/car/scania_p93/scania_p93.def"

2: (include "scania_p93.ext")«
3: {Extension "scania_p93.mdl"}
4: }
5:

For mitsubishi:
***************** Exception *****************
[00:03:23] define not found (eSDLReader.cpp:455) @ [main_loop]
------------------------------------------------------------------
>> entity:raw
> file "/entity/-vehicle/ufo_japan/car/mitsubishi_type73_jyu_mat/mitsubishi_j23_jyu_mat.def"

8: ("armor_light"« args 1.0)
9:
10: ("wheel" args "wheelright1")
11: ("wheel" args "wheelleft1")
12: ("wheel" args "wheelright2")
There is a bug where the BMPT-72 and BMPT-90 cannot resupply ammunition. It is hoped that this can be fixed as soon as possible.

В BMPT-72 и BMPT-90 есть ошибка, из-за которой невозможно пополнить боеприпасы. Надеемся, что это будет исправлено как можно скорее.
kanonenjagdpanzer250  [developer] 5 Aug @ 11:36am 
++
< >
Showing 1-14 of 14 comments
Per page: 1530 50