Project Zomboid

Project Zomboid

Dynamic Wall Clock
nPocTo 4eJI  [developer] 7 Jul, 2024 @ 6:55am
[@RandomDude]: "But revisiting the same areas later, the clocks are frozen and do not move ahead in time anymore"
Полный текст:
Just wanted to drop by and add to my prior comment a little; seems one of the recent updates messed with multiplayer compatibility. We haven't tested too thoroughly, but it seems that when you first enter an area with a clock, it's on time and working. But if you leave that area/cell/chunk, and come back later, the clock is frozen roughly at the time you left its area prior. If that makes sense.

So, in other words, new clocks you arrive to are working great for that one time. But revisiting the same areas later, the clocks are frozen and do not move ahead in time anymore. If you restart the server and check, they're working again, but only for that one time.

No big deal, just wanted to share in case you're still tweaking it a bit. Take care!


Я попытался воспроизвести ошибку, но у меня не получались:
  • Сначала я подгружал часы в школе Вест-поинта (они работали).
  • После я телепортировался в центр Луизвился и проводил некоторое время там.
  • Затем я возвращался в школу Вест-поинта и часы работали как нужно.

Я повторил данный процесс, используя автомобиль, вместо телепорта, но проблема, также, не была обнаружена.

@RandomDude:
  • Есть ли у Вас какие-нибудь моды, которые изменяют Настенные часы?
  • Если поднять "Замороженные" часы и снова поставить, они начинают работать?
  • Попробуйте отписаться и заново подписаться на мод, чтобы принудительно обновить его до последней версии, и проверьте, осталась ли проблема.