Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
If you do want to do that, the class is Squad_Hireling. Within that, there's a function called RandomHireling. I've got a line of code in there that says "if (SwainM.RandomChance(0.99f))", which basically dictates that there's a 99% chance for it to be a regular Hireling. If you want to change the chance of that, change the "0.99f" to a different value. So, for a 5% chance for a special hire, you'd set it to "0.95f".
I'm not really very good at explaining things, so if you need a more in-depth explanation, I recommend looking up a dnSpy tutorial online.