Garry's Mod

Garry's Mod

RP_Bangclaw (Optimized)
 This topic has been pinned, so it's probably important
Satton(RU)  [developer] 1 Aug, 2024 @ 6:39am
Известные проблемы | Known issues
[EN]
1. Some cubemaps can be removed to save more map size.

2. The handrail model has wrong collision model which makes it impossible to shoot through it if the collision is turned on.

Made a workaround that let's to shoot through, doesn't let player to move through it, has metal sound when stepped on, BUT doesn't block bullets in thin places where it should and doesn't block entities/props.

3. Door near the yellow building (near the big sewer at spawn) that leads father below has some weird lighting.

Currently, don't understand what's the reason.



[RU]
1. Некоторые кубические карты можно удалить для сохранения веса карты.

2. Модель поручня имеет неверную модель коллизии, из-за чего становится невозможным стрелять насквозь, если коллизия включена.

Сделал обходным способом, который позволяет стрелять насквозь, не пропускает игрока, имеет металлический звук при ходьбе на нём, НО не блокирует пули в тонких местах, где должен, и не блокирует энтити/объекты.

3. Дверь возле жёлтого здания (возле большой канализации возле зоны возрождения), которая ведёт дальше в глубину вниз имеет странное освещение.

Сейчас не понимаю причину.
Last edited by Satton(RU); 24 Dec, 2024 @ 7:34am