Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
Sandbox_LongerStats = "Dłuższe trwanie efektów"
Sandbox_LongerStats_empty = ""
Sandbox_LongerStats_Saturation = "Włącz: Sytość"
Sandbox_LongerStats_Nutrition = "Włącz: Wartości odżywcze"
Sandbox_LongerStats_Drunkenness = "Włącz: Upojenie"
Sandbox_LongerStats_Injuries = "Włącz: Obrażenia"
Sandbox_LongerStats_Wakefulness = "Włącz: Wyspanie"
Sandbox_LongerStats_saturationMultiplier = "Czas nasycenia: mnożnik ogólny"
Sandbox_LongerStats_firstSaturationLevel = "Czas nasycenia: 'Nasycony'"
Sandbox_LongerStats_secondSaturationLevel = "Czas nasycenia: 'Dobrze zjadł'"
Sandbox_LongerStats_thirdSaturationLevel = "Czas nasycenia: 'Napchany'"
Sandbox_LongerStats_fourthSaturationLevel = "Czas nasycenia: 'Pełen do granic możliwości"
Sandbox_LongerStats_caloriesMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik kalorii"
Sandbox_LongerStats_proteinsMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik białka"
Sandbox_LongerStats_carbohydratesMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik węglowodanów”
Sandbox_LongerStats_lipidsMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik tłuszczy"
Sandbox_LongerStats_firstLevelDrunkennessReduction = "Czas upojenia: 'Lekko wstawiony'"
Sandbox_LongerStats_secondLevelDrunkennessReduction = "Czas upojenia: 'Nietrzeźwy'"
Sandbox_LongerStats_thirdLevelDrunkennessReduction = "Czas upojenia: 'Nawalony'"
Sandbox_LongerStats_fourthLevelDrunkennessReduction = "Czas upojenia: 'Zgon"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionFirst = "Zmniejszenie mnożnika snu: 'Lekko wstawiony'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionSecond = "Zmniejszenie mnożnika snu: 'Nietrzeźwy'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionThird = "Zmniejszenie mnożnika snu: 'Nawalony'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionFourth = "Zmniejszenie mnożnika snu: 'Zgon'"
Sandbox_LongerStats_fireReductionMultiplier = "Ogień: Mnożnik zmniejszenia obrażeń"
Sandbox_LongerStats_fractureHealingTime = "Złamanie: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_burnHealingTime = "Oparzenie: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_scratchHealingTime = "Zadrapanie: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_cutHealingTime = "Rana szarpana: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_biteHealingTime = "Ugryzienie: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_fatigueMultiplier = "Zmęczenie: Procent akumulacji"
Sandbox_LongerStats_Saturation_tooltip = "Włącz zwiększenie czasu trwania nasycenia"
Sandbox_LongerStats_Nutrition_tooltip = "Włącz zwiększone wartości odżywcze"
Sandbox_LongerStats_Drunkenness_tooltip = "Włącz zwiększony czas upojenia"
Sandbox_LongerStats_Injuries_tooltip = "Włącz zwiększony czas gojenia się ran"
Sandbox_LongerStats_Wakefulness_tooltip = "Włącz zmniejszona senność"
Sandbox_LongerStats_saturationMultiplier_tooltip = "Mnożnik maksymalnego czasu nasycenia na wszystkich poziomach"
Sandbox_LongerStats_firstSaturationLevel_tooltip = "Zwiększenie wartości czasu nasycenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_secondSaturationLevel_tooltip = "Zwiększenie wartości czasu nasycenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_thirdSaturationLevel_tooltip = "Zwiększenie wartości czasu nasycenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_fourthSaturationLevel_tooltip = "Zwiększenie wartości czasu nasycenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_caloriesMultiplier_tooltip = "Mnożnik kalorii w spożywanym posiłku"
Sandbox_LongerStats_proteinsMultiplier_tooltip = "Mnożnik białka w spożywanym posiłku"
Sandbox_LongerStats_carbohydratesMultiplier_tooltip = "Mnożnik węglowodanów w spożywanym posiłku"
Sandbox_LongerStats_lipidsMultiplier_tooltip = "Mnożnik tłuszczy w spożywanym posiłku"
Sandbox_LongerStats_firstLevelDrunkennessReduction_tooltip = "Mnożnik czasu trwania dla stanu upojenia 'Wstawiony'"
Sandbox_LongerStats_secondLevelDrunkennessReduction_tooltip = "Mnożnik czasu trwania dla stanu upojenia 'Nietrzeźwy'"
Sandbox_LongerStats_thirdLevelDrunkennessReduction_tooltip = "Mnożnik czasu trwania dla stanu upojenia 'Nawalony'"
Sandbox_LongerStats_fourthLevelDrunkennessReduction_tooltip = "Mnożnik czasu trwania dla stanu upojenia 'Zgon'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionFirst_tooltip = "Zmniejszenie mnożnika snu podczas stanu upojenia 'Wstawiony'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionSecond_tooltip = "Zmniejszenie mnożnika snu podczas stanu upojenia 'Nietrzeźwy'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionThird_tooltip = "Zmniejszenie mnożnika snu podczas stanu upojenia 'Nawalony'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionFourth_tooltip = "Zmniejszenie mnożnika snu podczas stanu upojenia 'Zgon'"
Sandbox_LongerStats_fireReductionMultiplier_tooltip = "Mnożnik zmniejszenia obrażeń od ognia"
Sandbox_LongerStats_fractureHealingTime_tooltip = "Złamanie: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_burnHealingTime_tooltip = "Oparzenie: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_scratchHealingTime_tooltip = "Zadrapanie: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_cutHealingTime_tooltip = "Rana szarpana: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_biteHealingTime_tooltip = "Ugryzienie: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_fatigueMultiplier_tooltip = "(0.25 = senność wzrasta 25% wolniej)"
}
Coś ci w tym linijce nie przetłumaczyło z tłumacza
Dzięki, robiłem to ręcznie, pewnie dlatego przeoczyłem :D
Sandbox_PL = {
Sandbox_LongerStats = "Dłuższe trwanie efektów"
Sandbox_LongerStats_empty = ""
Sandbox_LongerStats_Saturation = "Włącz: Sytość"
Sandbox_LongerStats_Nutrition = "Włącz: Wartości odżywcze"
Sandbox_LongerStats_Drunkenness = "Włącz: Upojenie"
Sandbox_LongerStats_Injuries = "Włącz: Obrażenia"
Sandbox_LongerStats_Wakefulness = "Włącz: Wyspanie"
Sandbox_LongerStats_saturationMultiplier = "Czas nasycenia: mnożnik ogólny"
Sandbox_LongerStats_firstSaturationLevel = "Czas nasycenia: 'Nasycony'"
Sandbox_LongerStats_secondSaturationLevel = "Czas nasycenia: 'Dobrze zjadł'"
Sandbox_LongerStats_thirdSaturationLevel = "Czas nasycenia: 'Napchany'"
Sandbox_LongerStats_fourthSaturationLevel = "Czas nasycenia: 'Pełen do granic możliwości"
Sandbox_LongerStats_caloriesMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik kalorii"
Sandbox_LongerStats_proteinsMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik białka"
Sandbox_LongerStats_carbohydratesMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik węglowodanów”
Sandbox_LongerStats_lipidsMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik tłuszczy"
Sandbox_LongerStats_firstLevelDrunkennessReduction = "Czas upojenia: 'Lekko wstawiony'"
Sandbox_LongerStats_secondLevelDrunkennessReduction = "Czas upojenia: 'Nietrzeźwy'"
Sandbox_LongerStats_thirdLevelDrunkennessReduction = "Czas upojenia: 'Nawalony'"
Sandbox_LongerStats_fourthLevelDrunkennessReduction = "Czas upojenia: 'Zgon"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionFirst = "Zmniejszenie mnożnika snu: 'Lekko wstawiony'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionSecond = "Zmniejszenie mnożnika snu: 'Nietrzeźwy'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionThird = "Zmniejszenie mnożnika snu: 'Nawalony'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionFourth = "Zmniejszenie mnożnika snu: 'Zgon'"
Sandbox_LongerStats_fireReductionMultiplier = "Ogień: Mnożnik zmniejszenia obrażeń"
Sandbox_LongerStats_fractureHealingTime = "Złamanie: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_burnHealingTime = "Oparzenie: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_scratchHealingTime = "Zadrapanie: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_cutHealingTime = "Rana szarpana: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_biteHealingTime = "Ugryzienie: Zwiększenie czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats_fatigueMultiplier = "Zmęczenie: Procent akumulacji"
Sandbox_LongerStats_Saturation_tooltip = "Włącz zwiększenie czasu trwania nasycenia"
Sandbox_LongerStats_Nutrition_tooltip = "Włącz zwiększone wartości odżywcze"
Sandbox_LongerStats_Drunkenness_tooltip = "Włącz zwiększony czas upojenia"
Sandbox_LongerStats_Injuries_tooltip = "Włącz zwiększony czas gojenia się ran"
Sandbox_LongerStats_Wakefulness_tooltip = "Włącz zmniejszona senność"
Sandbox_LongerStats_saturationMultiplier_tooltip = "Mnożnik maksymalnego czasu nasycenia na wszystkich poziomach"
Sandbox_LongerStats_firstSaturationLevel_tooltip = "Zwiększenie wartości czasu nasycenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_secondSaturationLevel_tooltip = "Zwiększenie wartości czasu nasycenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_thirdSaturationLevel_tooltip = "Zwiększenie wartości czasu nasycenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_fourthSaturationLevel_tooltip = "Zwiększenie wartości czasu nasycenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_caloriesMultiplier_tooltip = "Mnożnik kalorii w spożywanym posiłku"
Sandbox_LongerStats_proteinsMultiplier_tooltip = "Mnożnik białka w spożywanym posiłku"
Sandbox_LongerStats_carbohydratesMultiplier_tooltip = "Mnożnik węglowodanów w spożywanym posiłku"
Sandbox_LongerStats_lipidsMultiplier_tooltip = "Mnożnik tłuszczy w spożywanym posiłku"
Sandbox_LongerStats_firstLevelDrunkennessReduction_tooltip = "Mnożnik czasu trwania dla stanu upojenia 'Wstawiony'"
Sandbox_LongerStats_secondLevelDrunkennessReduction_tooltip = "Mnożnik czasu trwania dla stanu upojenia 'Nietrzeźwy'"
Sandbox_LongerStats_thirdLevelDrunkennessReduction_tooltip = "Mnożnik czasu trwania dla stanu upojenia 'Nawalony'"
Sandbox_LongerStats_fourthLevelDrunkennessReduction_tooltip = "Mnożnik czasu trwania dla stanu upojenia 'Zgon'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionFirst_tooltip = "Zmniejszenie mnożnika snu podczas stanu upojenia 'Wstawiony'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionSecond_tooltip = "Zmniejszenie mnożnika snu podczas stanu upojenia 'Nietrzeźwy'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionThird_tooltip = "Zmniejszenie mnożnika snu podczas stanu upojenia 'Nawalony'"
Sandbox_LongerStats_drunkennessSleepingReductionFourth_tooltip = "Zmniejszenie mnożnika snu podczas stanu upojenia 'Zgon'"
Sandbox_LongerStats_fireReductionMultiplier_tooltip = "Mnożnik zmniejszenia obrażeń od ognia"
Sandbox_LongerStats_fractureHealingTime_tooltip = "Złamanie: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_burnHealingTime_tooltip = "Oparzenie: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_scratchHealingTime_tooltip = "Zadrapanie: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_cutHealingTime_tooltip = "Rana szarpana: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_biteHealingTime_tooltip = "Ugryzienie: Zwiększenie czasu leczenia, 0: brak zwiększenia"
Sandbox_LongerStats_fatigueMultiplier_tooltip = "(0.25 = Senność wzrasta 25% wolniej)"
Sandbox_LongerStats.Stress_tooltip = "Włącz zmniejszenie stresu przez palenie papierosów"
Sandbox_LongerStats.stressMultiplier_tooltip = "(0.2 = Stres wzrasta 20% wolniej)"
}
Just saw that there is more to update than just cigarettes. Will udpate fully soon.
Here is update:
Sandbox_PL = {
Sandbox_LongerStats = "Dłuższe efekty"
Sandbox_LongerStats.empty = ""
Sandbox_LongerStats.saturationEnabled = "Włącz: Sytość"
Sandbox_LongerStats.saturationMultiplier = "Czas trwania sytości: Mnożnik Ogólny"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL1 = "Czas trwania sytości: "Nasycony""
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL2 = "Czas trwania sytości: "Dobrze zjadł""
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL3 = "Czas trwania sytości: "Napchany""
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL4 = "Czas trwania sytości: "Pełen do granic możliwości""
Sandbox_LongerStats.nutritionEnabled = "Włącz: Wartości Odżywcze"
Sandbox_LongerStats.thirstMultiplier = "Pragnienie: współczynnik wzrostu"
Sandbox_LongerStats.caloriesMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik Kalorii"
Sandbox_LongerStats.proteinsMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik białek"
Sandbox_LongerStats.carbohydratesMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik węglowodanów"
Sandbox_LongerStats.lipidsMultiplier = "Wartości odżywcze: Mnożnik tłuszczy"
Sandbox_LongerStats.drunkennessEnabled = "Włącz: Upojenie alkoholowe"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL1 = "Czas trwania upojenia alkoholowego: "Lekko Wstawiony""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL2 = "Czas trwania upojenia alkoholowego: "Nietrzeźwy""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL3 = "Czas trwania upojenia alkoholowego: "Nawalony""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL4 = "Czas trwania upojenia alkoholowego: "Zgon""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL1 = "Zmniejszenie zmęczenia: "Lekko Wstawiony""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL2 = "Zmniejszenie zmęczenia: "Nietrzeźwy""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL3 = "Zmniejszenie zmęczenia: "Nawalony""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL4 = "Zmniejszenie zmęczenia: "Zgon""
Sandbox_LongerStats.fireReductionEffect = "Ogień: Mnożnik Zmniejszenia Obrażeń"
Sandbox_LongerStats.injuriesEnabled = "Włącz: Obrażenia"
Sandbox_LongerStats.fractureHealingTime = "Złamanie: Zwiększenie Czasu Leczenia"
Sandbox_LongerStats.burnHealingTime = "Oparzenie: Zwiększenie Czasu Leczenia"
Sandbox_LongerStats.scratchHealingTime = "Zadrapanie: Zwiększenie Czasu Leczenia"
Sandbox_LongerStats.cutHealingTime = "Rana szarpana: Zwiększenie Czasu Leczenia"
Sandbox_LongerStats.biteHealingTime = "Ugryzienie: Zwiększenie Czasu Leczenia"
Sandbox_LongerStats.Wakefulness = "Włącz:Wyspanie"
Sandbox_LongerStats.fatigueMultiplier = "Zmęczenie: współczynnik wzrostu"
Sandbox_LongerStats.Stress = "Włącz: Zmniejszenie stresu przez palenie papierosów "
Sandbox_LongerStats.stressMultiplier = "Stres: Współczynnik wzrostu"
Sandbox_LongerStats.saturationEnabled_tooltip = "Włącz dłuższy czas trwania sytości"
Sandbox_LongerStats.saturationMultiplier_tooltip = "Mnożnik zwiększający maksymalny czas Sytości na wszystkich poziomach"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL1_tooltip = "60: Czas trwania wzrasta o 50%, 0: Brak wzrostu czasu trwania"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL2_tooltip = "60: Czas trwania wzrasta o 50%, 0: Brak wzrostu czasu trwania"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL3_tooltip = "60: Czas trwania wzrasta o 50%, 0: Brak wzrostu czasu trwania"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL4_tooltip = "60: Czas trwania wzrasta o 50%, 0: Brak wzrostu czasu trwania"
Sandbox_LongerStats.nutritionEnabled_tooltip = "Włącz zwiększone kalorie, białka, węglowodany i tłuszcze"
Sandbox_LongerStats.thirstMultiplier_tooltip = "(0.25 = Pragnienie wzrasta 25% wolniej)"
Sandbox_LongerStats.caloriesMultiplier_tooltip = "Mnożnik kalorii dla spożytego pokarmu"
Sandbox_LongerStats.proteinsMultiplier_tooltip = "Mnożnik białek dla spożytego pokarmu"
Sandbox_LongerStats.carbohydratesMultiplier_tooltip = "Mnożnik węglowodanów dla spożytego pokarmu"
Sandbox_LongerStats.lipidsMultiplier_tooltip = "Mnożnik tłuszczy dla spożytego pokarmu"
Sandbox_LongerStats.drunkennessEnabled_tooltip = "Włącz dłuższy czas upojenia alkoholowego"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL1_tooltip = "Mnożnik czasu trwania upojenia alkoholowego "Lekko wstawiony""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL2_tooltip = "Mnożnik czasu trwania upojenia alkoholowego: "Nietrzeźwy""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL3_tooltip = "Mnożnik czasu trwania upojenia alkoholowego: "Nawalony""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL4_tooltip = "Mnożnik czasu trwania upojenia alkoholowego: "Zgon""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL1_tooltip = "Mnożnik zmniejszenia zmęczenia podczas upojenia alkoholowego: "Lekko wstawiony""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL2_tooltip = "Mnożnik zmniejszenia zmęczenia podczas upojenia alkoholowego: "Nietrzeźwy""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL3_tooltip = "Mnożnik zmniejszenia zmęczenia podczas upojenia alkoholowego: "Nawalony""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL4_tooltip = "Mnożnik zmniejszenia zmęczenia podczas upojenia alkoholowego: "Zgon""
Sandbox_LongerStats.fireReductionEffect_tooltip = "Mnożnik zmniejszający obrażenia od ognia"
Sandbox_LongerStats.injuriesEnabled_tooltip = "Włącz zwiększony czas leczenia ran"
Sandbox_LongerStats.fractureHealingTime_tooltip = "60: Czas leczenia zwiększony o 50%, 0: Brak zwiększenia czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats.burnHealingTime_tooltip = "60: Czas leczenia zwiększony o 50%, 0: Brak zwiększenia czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats.scratchHealingTime_tooltip = "60: Czas leczenia zwiększony o 50%, 0: Brak zwiększenia czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats.cutHealingTime_tooltip = "60: Czas leczenia zwiększony o 50%, 0: Brak zwiększenia czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats.biteHealingTime_tooltip = "60: Czas leczenia zwiększony o 50%, 0: Brak zwiększenia czasu leczenia"
Sandbox_LongerStats.Wakefulness_tooltip = "Włącz zmniejszoną senność"
Sandbox_LongerStats.fatigueMultiplier_tooltip = "(0.25 = Senność wzrasta 25% wolniej)"
Sandbox_LongerStats.Stress_tooltip = "Włącz zmniejszenie stresu przez palenie papierosów"
Sandbox_LongerStats.stressMultiplier_tooltip = "(0.2 = Stres wzrasta 20% wolniej)"
}
--- --- --- ---
Sandbox_ES = {
Sandbox_LongerStats = "Estados más largos"
Sandbox_LongerStats.empty = ""
Sandbox_LongerStats.saturationEnabled = "Activar: Hambre"
Sandbox_LongerStats.saturationMultiplier = "Duración de estado: Multiplicador general"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL1 = "Duración de estado: "Saciado""
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL2 = "Duración de estado: "Bien alimentado""
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL3 = "Duración de estado: "Lleno""
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL4 = "Duración de estado: "LLeno a reventar""
Sandbox_LongerStats.nutritionEnabled = "Activar: Nutrición"
Sandbox_LongerStats.thirstMultiplier = "Sed: Tasa de acumulación"
Sandbox_LongerStats.caloriesMultiplier = "Nutrición: Multiplicador de Calorías"
Sandbox_LongerStats.proteinsMultiplier = "Nutrición: Multiplicador de Proteínas"
Sandbox_LongerStats.carbohydratesMultiplier = "Nutrición: Multiplicador de Carbohidratos"
Sandbox_LongerStats.lipidsMultiplier = "Nutrición: Multiplicador de Grasas"
Sandbox_LongerStats.drunkennessEnabled = "Activar: Embriaguez"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL1 = "Duración de estado: "Un poco achispado""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL2 = "Duración de estado: "Ebrio""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL3 = "Duración de estado: "Borracho""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL4 = "Duración de estado: "Vuelto M***da""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL1 = "Reducción de Cansancio: "Un poco achispado""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL2 = "Reducción de Cansancio: "Ebrio""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL3 = "Reducción de Cansancio: "Borracho""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL4 = "Reducción de Cansancio: "Vuelto M***da""
Sandbox_LongerStats.fireReductionEffect = "Fuego: Multiplicador de reducción de daño"
Sandbox_LongerStats.injuriesEnabled = "Activar: Curación"
Sandbox_LongerStats.fractureHealingTime = "Fracturas: Tiempo de curación incrementado"
Sandbox_LongerStats.burnHealingTime = "Quemaduras: Tiempo de curación incrementado"
Sandbox_LongerStats.scratchHealingTime = "Rasguños: Tiempo de curación incrementado"
Sandbox_LongerStats.cutHealingTime = "Laceraciones: Tiempo de curación incrementado"
Sandbox_LongerStats.biteHealingTime = "Mordidas: Tiempo de curación incrementado"
Sandbox_LongerStats.Wakefulness = "Activar: Cansancio"
Sandbox_LongerStats.fatigueMultiplier = "Cansancio: Tasa de Acumulación"
Sandbox_LongerStats.Stress = "Activar: Estrés reducido por Cigarrillos"
Sandbox_LongerStats.stressMultiplier = "Estrés: Tasa de Acumulación"
Sandbox_LongerStats.saturationEnabled_tooltip = "Activar duración extendida de los estados de Saciedad"
Sandbox_LongerStats.saturationMultiplier_tooltip = "Multiplicador que incrementa la máxima duración de Saciedad en todos sus niveles"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL1_tooltip = "60: La Duración Incrementa un 50%, 0: Sin incremento de duración"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL2_tooltip = "60: La Duración Incrementa un 50%, 0: Sin incremento de duración"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL3_tooltip = "60: La Duración Incrementa un 50%, 0: Sin incremento de duración"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL4_tooltip = "60: La Duración Incrementa un 50%, 0: Sin incremento de duración"
Sandbox_LongerStats.nutritionEnabled_tooltip = "Activar Incremento de Calorías, Proteínas, Carbohidratos y Grasas"
Sandbox_LongerStats.thirstMultiplier_tooltip = "(0.25 = La sed se acumula un 25% más lento)"
Sandbox_LongerStats.caloriesMultiplier_tooltip = "Multiplicador de Calorías por alimento consumido"
Sandbox_LongerStats.proteinsMultiplier_tooltip = "Multiplicador de Proteínas por alimento consumido"
Sandbox_LongerStats.carbohydratesMultiplier_tooltip = "Multiplicador de Carbohidratos por alimento consumido"
Sandbox_LongerStats.lipidsMultiplier_tooltip = "Multiplicador de Grasas por alimento consumido"
Sandbox_LongerStats.drunkennessEnabled_tooltip = "Activar duración incrementada de Ebriedad"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL1_tooltip = "Multiplicador de duración de Ebriedad: "Un poco achispado""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL2_tooltip = "Multiplicador de duración de Ebriedad: "Ebrio""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL3_tooltip = "Multiplicador de duración de Ebriedad: "Borracho""
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL4_tooltip = "Multiplicador de duración de Ebriedad: "Vuelto m***da""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL1_tooltip = "Multiplicador de reducción de Cansancio estando Borracho: "Un poco achispado""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL2_tooltip = "Multiplicador de reducción de Cansancio estando Borracho: "Ebrio""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL3_tooltip = "Multiplicador de reducción de Cansancio estando Borracho: "Borracho""
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL4_tooltip = "Multiplicador de reducción de Cansancio estando Borracho: "Vuelto m***da""
Sandbox_LongerStats.fireReductionEffect_tooltip = "Multiplicador de reducción de daño por Fuego"
Sandbox_LongerStats.injuriesEnabled_tooltip = "Activar tiempo incrementado de curación de heridas"
Sandbox_LongerStats.fractureHealingTime_tooltip = "60: El tiempo de curación aumenta un 50%, 0: No hay incremento"
Sandbox_LongerStats.burnHealingTime_tooltip = "60: El tiempo de curación aumenta un 50%, 0: No hay incremento"
Sandbox_LongerStats.scratchHealingTime_tooltip = "60: El tiempo de curación aumenta un 50%, 0: No hay incremento"
Sandbox_LongerStats.cutHealingTime_tooltip = "60: El tiempo de curación aumenta un 50%, 0: No hay incremento"
Sandbox_LongerStats.biteHealingTime_tooltip = "60: El tiempo de curación aumenta un 50%, 0: No hay incremento"
Sandbox_LongerStats.Wakefulness_tooltip = "Activar reducción de Cansancio"
Sandbox_LongerStats.fatigueMultiplier_tooltip = "(0.25 = El Cansancio se acumula un 25% más lento)"
Sandbox_LongerStats.Stress_tooltip = "Activar reducción de Estrés por Cigarrillos"
Sandbox_LongerStats.stressMultiplier_tooltip = "(0.2 = El Estrés se acumula un 20% más lento)"
}
Sandbox_KO = {
Sandbox_LongerStats = "오래가는 무들"
Sandbox_LongerStats.empty = ""
Sandbox_LongerStats.saturationEnabled = "배부름"
Sandbox_LongerStats.saturationMultiplier = "배부름 무들 지속시간 일반 배율"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL1 = "배부름 무들 1단계 지속시간 배율"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL2 = "배부름 무들 2단계 지속시간 배율"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL3 = "배부름 무들 3단계 지속시간 배율"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL4 = "배부름 무들 4단계 지속시간 배율"
Sandbox_LongerStats.nutritionEnabled = "영양"
Sandbox_LongerStats.thirstMultiplier = "목마름 축적 속도"
Sandbox_LongerStats.caloriesMultiplier = "칼로리 배율"
Sandbox_LongerStats.proteinsMultiplier = "단백질 배율"
Sandbox_LongerStats.carbohydratesMultiplier = "탄수화물 배율"
Sandbox_LongerStats.lipidsMultiplier = "지방 배율"
Sandbox_LongerStats.drunkennessEnabled = "취함"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL1 = "취함 무들 1단계 지속시간 배율"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL2 = "취함 무들 2단계 지속시간 배율"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL3 = "취함 무들 3단계 지속시간 배율"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL4 = "취함 무들 4단계 지속시간 배율"
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL1 = "취함 무들 1단계 시 피로 축적 감소 배율"
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL2 = "취함 무들 2단계 시 피로 축적 감소 배율"
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL3 = "취함 무들 3단계 시 피로 축적 감소 배율"
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL4 = "취함 무들 4단계 시 피로 축적 감소 배율"
Sandbox_LongerStats.fireReductionEffect = "화재 피해 감소 배율"
Sandbox_LongerStats.injuriesEnabled = "부상"
Sandbox_LongerStats.fractureHealingTime = "골절 치유 시간 증가 배율"
Sandbox_LongerStats.burnHealingTime = "화상 치유 시간 증가 배율"
Sandbox_LongerStats.scratchHealingTime = "긁힘 치유 시간 증가 배율"
Sandbox_LongerStats.cutHealingTime = "찢어짐 치유 시간 증가 배율"
Sandbox_LongerStats.biteHealingTime = "물림 치유 시간 증가 배율"
Sandbox_LongerStats.Wakefulness = "피로 축적 속도"
Sandbox_LongerStats.fatigueMultiplier = "피로 축적 속도 배율"
Sandbox_LongerStats.Stress = "담배로 인한 스트레스 감소 배율"
Sandbox_LongerStats.stressMultiplier = "스트레스 축적 속도"
Sandbox_LongerStats.saturationEnabled_tooltip = "배부름 지속시간을 연장합니다."
Sandbox_LongerStats.saturationMultiplier_tooltip = "모든 단계에서 배부름 지속시간을 늘리는 배율입니다."
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL1_tooltip = "배부름 무들 1단계 시 지속 시간의 배율입니다. (요기는 때움) (60: 지속시간 50% 증가, 0: 지속시간 증가 없음)"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL2_tooltip = "배부름 무들 2단계 시 지속 시간의 배율입니다. (적당한 포만감) (60: 지속시간 50% 증가, 0: 지속시간 증가 없음)"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL3_tooltip = "배부름 무들 3단계 시 지속 시간의 배율입니다. (배가 든든함) (60: 지속시간 50% 증가, 0: 지속시간 증가 없음)"
Sandbox_LongerStats.saturationEffectL4_tooltip = "배부름 무들 4단계 시 지속 시간의 배율입니다. (어머니의 밥상) (60: 지속시간 50% 증가, 0: 지속시간 증가 없음)"
Sandbox_LongerStats.nutritionEnabled_tooltip = "칼로리, 단백질, 탄수화물, 지방을 증가시킵니다."
Sandbox_LongerStats.thirstMultiplier_tooltip = "(0.25 = 목마름이 25% 더 천천히 축적됩니다.)"
Sandbox_LongerStats.caloriesMultiplier_tooltip = "섭취한 음식의 칼로리 배율입니다."
Sandbox_LongerStats.proteinsMultiplier_tooltip = "섭취한 음식의 단백질 배율입니다."
Sandbox_LongerStats.carbohydratesMultiplier_tooltip = "섭취한 음식의 탄수화물 배율입니다."
Sandbox_LongerStats.lipidsMultiplier_tooltip = "섭취한 음식의 지방 배율입니다."
Sandbox_LongerStats.drunkennessEnabled_tooltip = "취함 무들 지속시간을 연장합니다."
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL1_tooltip = "취함 무들 1단계 시 지속 시간의 배율입니다. (약한 술기운)"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL2_tooltip = "취함 무들 2단계 시 지속 시간의 배율입니다. (조금 취함)"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL3_tooltip = "취함 무들 3단계 시 지속 시간의 배율입니다. (많이 취함)"
Sandbox_LongerStats.drunkennessReductionL4_tooltip = "취함 무들 4단계 시 지속 시간의 배율입니다. (꽐라)"
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL1_tooltip = "취함 동안의 피로 축적 감소 배율입니다. (약한 술기운)"
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL2_tooltip = "취함 동안의 피로 축적 감소 배율입니다. (조금 취함)"
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL3_tooltip = "취함 동안의 피로 축적 감소 배율입니다. (많이 취함)"
Sandbox_LongerStats.drunkennessFatigueReductionL4_tooltip = "취함 동안의 피로 축적 감소 배율입니다. (꽐라)"
Sandbox_LongerStats.fireReductionEffect_tooltip = "화재 피해를 줄이는 배율입니다."
Sandbox_LongerStats.Wakefulness_tooltip = "깨어있을 때 피로 축적을 줄입니다."
Sandbox_LongerStats.fatigueMultiplier_tooltip = "(0.25 = 피로가 25% 더 천천히 축적됩니다.)"
Sandbox_LongerStats.Stress_tooltip = "골초 특성의 스트레스를 줄입니다."
Sandbox_LongerStats.stressMultiplier_tooltip = "(0.2 = 스트레스가 20% 더 천천히 축적됩니다.)"
}