Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
1) Launch meteors from random directions - at the moment they currently fire from one spot with a cone of inaccuracy. Would be much better if they did the same thing but from different/random directions/angles. Maybe include options such as picking a fixed angle, a rotating angle with options for (counter)clockwise, or random angles.
2) Fire! Perhaps best as an optional, have it so meteor leaves more fire on impact.
3) Meteor size options. Perhaps a cataclysmic storm of little meteors, or one big huge one!
4) More optionals. Such as spawn frequency, damage, mass/weight, maybe some of the above. The idea of customizing a setup where groups of random sized firey meteors come in random intervals in random sizes sounds really fun for meteor survival.