Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
As for the FPS drops, that's just due to Source's ancient optimization techniques mixed with the fact the map has no env_fog_controller to help cull anything. It's bound to happen on any massive map with lots of detail and no fog to hide it.
I reccomend using the FPS Saving Fog addon https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2925774481 and setting the distance to about 4096. Good balance between visible distance and decent FPS. Make sure you also activate it using the command "fpsfog_active 1" since it isn't activated by default.