Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
They would be placed in your main deck like any other card but are played into a shared central zone on the left side of the board. The active Event applies to both players. Only one event can be on the field at a time and when a new Event is played, the old one is discarded.
( Maybe they change the duels background art as well )
Examples:
*Town Zone* “All Creatures and Bosses deal 1 less damage”
*Blood Moon* “Creatures with 6 or less base HP gain +2 max HP”
*Slime Rain* “Defeated Slimes are added to the Hand instead of being discarded (You still lose a Heart)”
*Windy Day* “Both players gain +1 Mana”
Would add another layer of complexity to combat/deck building sorta Just spit balling here.