Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
King Slime drawing 2 mother slimes on turn 1 and possibly having 6 slimes on turn 2 including himself is basically unbeatable(at that stage of the game i believe, due to 8 damage + 1 heal to all for 4 mana (mother slime will have 8 atk for 3 mana after king slime buff) unless king slime is supposed to be a fight after all the possible npcs post EoC
The only time I managed to beat him (running cavern equipment w/ mimic pack cards) is due to ai misplay putting mother slime onto the defense slots, king slime deck should probably only contain 1 mother slime and maybe just one pinky too, otherwise just tough, cool fight where you have to pick your targets because thorns limits the possible targets with the high, consistent damage of pinky + jungle slime attacks keeping you checked, or the mother slime in the worst of the worst scenarios becomes a one shot machine that cannot be stopped once your board dies