Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
- В наших планах на ближайшее будущее - переделать атласы текстур кораблей, чтобы сделать их ещё более детализированными и качественными.
- Да, мы однажды дойдём и до других имперских фракций, и до враждебных Империуму сил - тоже, но только после того, как опробуем все те механики, что для этого необходимы.
- В связи с этим вероятно, что у нас раньше появятся транспортные корабли, оборонительные мониторы и авианосцы сопровождения, а также орбитальные станции, а не более крупные суда.
- Также планируется развитая и сложная система авиации, воссоздающая оригинальную систему из настольной Battlefleet Gothic. Вы сможете высылать истребители на перехват вражеских МЛА или сопровождение дружественных кораблей, и отправлять волны бомбардировщиков и штурмкатеров, чтобы они сокрушили противника в ближнем бою.
- Кроме того, для более крупных судов будет реализована механика абордажа - периодический урон с возможностью повреждения важных систем.
- Орудия "Нова" тоже будут реализованы, равно как и прочие интересные механики из настольной игры.
- Yes, we will be creating larger Imperial ships—light cruisers, cruisers, and battleships. In their development, we will adhere to the same ideology of modularity and interchangeability.
- In our near-future plans, we aim to rework the texture atlases of the ships to make them even more detailed and high-quality.
- Yes, we will eventually get to other Imperial factions and forces hostile to the Imperium as well, but only after we have tested all the mechanics necessary for this.
- In this regard, it is likely that transport ships, defense monitors, escort carriers, and orbital stations will appear earlier than larger vessels.
- We also plan to implement a sophisticated and complex aviation system that recreates the original system from the tabletop Battlefleet Gothic. You will be able to send fighters to intercept enemy small craft or escort friendly ships, and deploy waves of bombers and assault boats to crush the enemy in close combat.
- Additionally, for larger ships, a boarding mechanic will be implemented—periodic damage with the possibility of inflicting critical hits.
- Nova cannons will also be implemented, along with other interesting mechanics from the tabletop game.