Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
Sandbox_TR = {
Sandbox_Hephas Vitamins = "Hephas Vitamins",
Sandbox_HephasVitamins_HealPercent = "Vitamin İyileştirme İhtimali",
Sandbox_HephasVitamins_HealPercent_tooltip = "Vitaminlerin sizi iyileştirme ihtimalini (% olarak) belirler. Daha yüksek değerler, sağlık artışı için daha yüksek ihtimaller demektir.",
Sandbox_HephasVitamins_HealAmount = "Vitamin İyileştirme Miktarı ",
Sandbox_HephasVitamins_HealAmount_tooltip = "İyileştirme devreye girdiğinde ne kadar can yenileneceğini belirler. Daha yüksek değerler daha çok can yeniler.",
Sandbox_HephasVitamins_UseDelta = "Vitamin Kullanım Miktarı ",
Sandbox_HephasVitamins_UseDelta_tooltip = "Her bir vitaminin kaç kere kullanılabileceğini kontrol eder. Örneğin, değer 1 ise eşya 1 kullanımda tüketilir, 0.5 iki kullanıma izin verir, 0.25 dört kullanıma izin verir, vesaire. Daha düşük değerler kullanım sayısını arttırır.",
Sandbox_HephasVitamins_FatigueChange = "Yorgunluk Azaltma Miktarı",
Sandbox_HephasVitamins_FatigueChange_tooltip = "Vitamin alındığında yorgunluğun ne kadar azaltıldığını ayarlar.",
Sandbox_HephasVitamins_StressChange = "Stres Alım Miktarı",
Sandbox_HephasVitamins_StressChange_tooltip = "Vitamin alımında ne kadar stres eklendiğini ayarlar. Varsayılan değer 1, hap alımında stresin 0.01 miktarında arttığı anlamına gelir.",
Sandbox_HephasVitamins_EnableSayings = "Vitamin Repliklerini Etkinleştir"
Sandbox_HephasVitamins_EnableSayings_tooltip = "Etkinleştirildiğinde, karakteriniz vitamin alımında iyileştirilirken gerçekçi/eğlenceli replikler söyleyecektir.",
}
Tooltip_TR {
Tooltip_PillsVitamins_Hephas = "Bir kutu vitamin. Biraz can yenilemenizde ve yorgunluğunuzu azaltmanızda yardımcı olabilir.",
}
UI_TR {
UI_Saying_1 = "Vitaminlerin işe yaradığını şimdiden hissediyorum",
UI_Saying_2 = "Biraz kendime gelmemde yardımcı olur gibi.",
UI_Saying_3 = "Ayağımı yerden kessin diye ufak bir takviye.",
UI_Saying_4 = "Biraz daha dinç hissediyorum.",
UI_Saying_5 = "Umarım iyileşmemde yardımcı olur.",
UI_Saying_6 = "Sağlığımıza dikkat etmek lazım.",
UI_Saying_7 = "Yaralarıma iyi gelicek.",
UI_Saying_8 = "Daha iyi hissetmeye başladım galiba.",
UI_Saying_9 = "Bir zerre can bile önemli.",
UI_Saying_10 = "Vitaminler imdadıma yetişin!",
UI_Saying_11 = "Ah şunlar yeşil bitki olsaydı...",
UI_Saying_12 = "Zombi tedavisi değil ama işe yarar.",
UI_Saying_13 = "Umarım etkisi psikolojik değildir.",
UI_Saying_14 = "Aynı anamın verdiği gibi—kıyamet kısmı hariç tabii.",
UI_Saying_15 = "Frank West’in alışveriş merkezinde de bunlardan olsaydı keşke.",
UI_Saying_16 = "Raccoon City’deki ilk yardım çantalarından daha kullanışlı.",
UI_Saying_17 = "Bunun tadı resmen hayatta kalma gibi.",
UI_Saying_18 = "Bir ilk yardım spreyi değil ama iş görür.",
UI_Saying_19 = "Can iksiri içsem daha mı iyiydi acaba.",
UI_Saying_20 = "Bu beni zombiye dönüştürürse davacı olurum bak!",
UI_Saying_21 = "Şimdi bir kayıt noktası ne iyi gelirdi.",
UI_Saying_22 = "Bunların ısırık-önleyici aroması var mı?",
UI_Saying_23 = "Keşke dinlenebileceğim bir güvenli oda olsaydı.",
UI_Saying_24 = "Markası Umbrella değildir umarım",
UI_Saying_25 = "Tam Left 4 Dead’de ihtiyacım olan şey gibi!",
}
(espero que gostem)
Mais pra baixo você vai encontrar uma tradução, que eu espero ser melhor que a do chat gpt :handsup:
Sandbox_BR = {
Sandbox_Hephas Vitamins = "Vitaminas Hephas",
Sandbox_HephasVitamins_HealPercent = "Chance de cura das vitaminas",
Sandbox_HephasVitamins_HealPercent_tooltip = "Seta a porcentagem (em %)em que usar vitaminas vão te curar. ou seja, valores mais altos terão maior chance de curar seu personagem",
Sandbox_HephasVitamins_HealAmount = "Poder de cura da vitamina",
Sandbox_HephasVitamins_HealAmount_tooltip = "Determina quanta vida será recuperada ao usar, Quanto maior o valor, Mais saúde será recuperada.",
Sandbox_HephasVitamins_UseDelta = "Quantidade de vitaminas",
Sandbox_HephasVitamins_UseDelta_tooltip = "Controla quantas vezes cada vitamina pode ser usada. Por exemplo, um valor de 1 significa que o item consumiu em um uso, 0.5 o que permite dois usos, 0.25 permitindo 4 usos, e assim sucessivamente. quanto maior o valor, mais você pode usar.",
Sandbox_HephasVitamins_FatigueChange = "Chance de fadiga",
Sandbox_HephasVitamins_FatigueChange_tooltip = "Ajusta quanta fadiga é reduzida quando se usam as vitaminas.",
Sandbox_HephasVitamins_StressChange = "Chance de stress",
Sandbox_HephasVitamins_StressChange_tooltip = "Ajusta a quantidade de stress que seu personagem vai ganhar ao usar uma vitamina. Por padrão o valor é 1 O que significa que usar aumenta o stress em 0.01.",
Sandbox_HephasVitamins_EnableSayings = "Habilitar falas ao usar vitaminas"
Sandbox_HephasVitamins_EnableSayings_tooltip = "Se habilitado seu personagem fará comentários enquanto usa as vitaminas.",
}
Tooltip_BR {
Tooltip_PillsVitamins_Hephas = "Um frasco com vitaminas, Pode ajudar com a fadiga, ou melhorar sua saúde.",
}
UI_BR {
UI_Saying_1 = "Eu já tô sentindo o efeito das vitaminas.",
UI_Saying_2 = "Isso aqui deve ajudar a me recuperar melhor.",
UI_Saying_3 = "Deve me dar um gás pra continuar.",
UI_Saying_4 = "Já tô me sentindo mais forte.",
UI_Saying_5 = "Espero que isso me ajude com minha saúde.",
UI_Saying_6 = "Preciso me manter saudável.",
UI_Saying_7 = "Deve ajudar com meus ferimentos.",
UI_Saying_8 = "Acho que já tô me sentindo um pouco melhor.",
UI_Saying_9 = "Cada pequena melhora faz valer a pena.",
UI_Saying_10 = "Bora lá vitaminas!",
UI_Saying_11 = "Ai se esses aqui fossem uma verdinha...",
UI_Saying_12 = "Num é uma cura mas vai servir.",
UI_Saying_13 = "Espero que isso aqui não seja só um placebo.",
UI_Saying_14 = "É tipo o que mamãe costumava me dar... só que sem a parte do apocalipse.",
UI_Saying_15 = "Se o frank west tivesse dessas, não precisaria de zombrex.",
UI_Saying_16 = "Melhor que um kit médico de Raccoon city.",
UI_Saying_17 = "Gostinho de sobrevivência.",
UI_Saying_18 = "Não tão bom como o spray do leon, mas vai servir.",
UI_Saying_19 = "Ah se eu tivesse feito o tutorial do spray.",
UI_Saying_20 = "Se isso aqui me transformar em zumbi eu vou meter processo",
UI_Saying_21 = "Ah como eu queria um save point agora.",
UI_Saying_22 = "Será que tem algum que venha no sabor Anti-Zumbis?...",
UI_Saying_23 = "Ah se eu tivesse uma safe-room pra ficar em paz.",
UI_Saying_24 = "É melhor que isso aqui não tenha vindo da umbrella.",
UI_Saying_25 = "É igual o que o doutor de left 4 dead me recomendou",
}
We already have PTBR translations. Is there something wrong with them?
Sandbox_RO = {
Sandbox_Hephas Vitamins = "Vitaminele Hephas",
Sandbox_HephasVitamins_HealPercent = "Sansa de vindecare a vitaminelor",
Sandbox_HephasVitamins_HealPercent_tooltip = "Seteaza sansa (in %) ca vitaminele sa te vindece. Valori mai mari inseamna o sansa crescuta de vindecare.",
Sandbox_HephasVitamins_HealAmount = "Valoarea de vindecare a vitaminelor",
Sandbox_HephasVitamins_HealAmount_tooltip = "Determina cat de multa viata recuperezi cand efectul de vindecare se activeaza.",
Sandbox_HephasVitamins_UseDelta = "Utilizarea delta a vitaminelor",
Sandbox_HephasVitamins_UseDelta_tooltip = "Determina de cate ori fiecare item de vitamine poate fii folosit. De exemplu, o valoare de 1 inseamna ca vitaminele sunt consumate o singura data, 0.5 permite 2 utilizari, 0.25 permite 4 utilizari, si tot asa. Valorile reduse cresc utilizarile.",
Sandbox_HephasVitamins_FatigueChange = "Reducerea oboselii a vitaminelor",
Sandbox_HephasVitamins_FatigueChange_tooltip = "Ajusteaza cat de mult iti este redusa oboseala cand sunt utilizate.",
Sandbox_HephasVitamins_StressChange = "Cresterea stresului a vitaminelor",
Sandbox_HephasVitamins_StressChange_tooltip = "Ajusteaza cu cat creste stresul dupa ce folosesti vitaminele. Valoarea prestabilita este 1, insemnand cresterea stresului cu 0.01.",
Sandbox_HephasVitamins_EnableSayings = "Permite zicalele in urma utilizarii vitaminelor"
Sandbox_HephasVitamins_EnableSayings_tooltip = "Daca este permisa, caracterul tau va spune chestii imersive/amuzante in urma vindecarii de catre vitamine.",
}
Tooltip_RO {
Tooltip_PillsVitamins_Hephas = "O sticluta de vitamine. Ar putea ajuta in a recupera viata si reduce oboseala.",
}
UI_RO {
UI_Saying_1 = "Simt deja efectul vitaminelor.",
UI_Saying_2 = "Ar trebuii sa ma ajute sa ma recuperez putin.",
UI_Saying_3 = "O dusca sa ma ajute sa continui.",
UI_Saying_4 = "Parca ma simt putin mai puternic.",
UI_Saying_5 = "Sper ca ma ajuta sa ma recuperez.",
UI_Saying_6 = "N-ar fii rau sa incerc sa ma pastrez sanatos.",
UI_Saying_7 = "Ar trebuii sa ma ajute cu ranile.",
UI_Saying_8 = "Cred ca deja incep sa ma simt mai bine.",
UI_Saying_9 = "Oricat de putina viata in plus conteaza.",
UI_Saying_10 = "Vitaminele in ajutor!",
UI_Saying_11 = "Ce as fii vrut sa fii fost niste ierubri...",
UI_Saying_12 = "Nu e leacul, dar merge.",
UI_Saying_13 = "Sper ca nu e doar placebo.",
UI_Saying_14 = "Exact ca la mama acasa, mai putin faza cu apocalipsa.",
UI_Saying_15 = "Macar de le aveau si pe astea in AFI.",
UI_Saying_16 = "Mai bine decat un purisan in Ferentari.",
UI_Saying_17 = "Are gust de supravietuire.",
UI_Saying_18 = "Nu e ca un prim ajutor, dar nu ma plang.",
UI_Saying_19 = "Poate ca trebuia sa bag o potiune mai degraba.",
UI_Saying_20 = "Ii dau in judecata daca devin zombi de la ele!",
UI_Saying_21 = "Ar merge sa salvez undeva.",
UI_Saying_22 = "Oare vin si in aroma de 'anti-muscaturi'?",
UI_Saying_23 = "Ce as fii vrut o camera sigura unde sa ma odihnesc.",
UI_Saying_24 = "Sper ca nu sunt brand Umbrella sau ceva.",
UI_Saying_25 = "Exact ca-n recomandarea doctorului din Left 4 Dead!",
}