Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
Agreed!
Lol, shotguns are seconadry for heavy
Yeah, but the barrels spin, so it could be a primary...
You are right, the SHOTGUN's barrels spin, can we move on now?
Not true! Shotgun-Heavy-ing is great for that little bit of added mobility over the minigun while still being able to dish out some damage at a range. Great for when there's something you just have no choice but to run from. Plus it serves as backup if you run out of ammo for your minigun. It's personally my preferred playstyle.
+15% Damage.
Each clip has 50 Bullets.
45% Slower Spin up speed.
Ammo reserve only has enough for three clips.
After 5 kills, gain Crits for 3.5 seconds.
Can fire Burst shots that are equal to firing 50 shots at an enemy.
Burst shots take all of that clip.
Burst shots only instantly kill one person. Cannot instantly kill others.
Cannot be Crit boosted.
No random Crits.
Hold Right Click for five seconds to get a Burst shot ready. Let go of Right Click to release.