ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
im thinking
+50% damage
-33% clip size
-25% reload speed
-25% cloak
on hit +10 health
kinda like an aggression spy
Personally I think That We have to many agressive spies... with the entire enforcer thing.
I think that
- 10% dammage uncloaked
+ 20% dammage cloaked
- 50% clip size
+ 30% reload speed
- 100% dammage to buildings
- 20% cloak meter
Special ability, Stealth Meter. you charge it by getting hits with your revolver while disquized.
When the bar is full.
+ 30% dammage disquized
+ 50% reload speed
* When you shoot you don't loose your disquize
Basicly the point is to cloak then de-cloak and shoot, Repeat until the meter is full. Then go freaking crazy in the front lines, doing more dammage and having faster firing than an enforcer.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Please comment on how I could make it more balanced.
seriously wtf there is 6 bullets like in the default revolver so leave the ♥♥♥♥♥♥♥ clip size
what i think it should be:
+30% firing speed
+15% damage
- Needs to be reloaded after each shot (this means you have to press R after shooting and hold R to reload)
- Gets hot (if fired a whole mag really fast, it damages players)
dats it, pece